Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännää, miten jotkut ovat niin täynnä itseään. Olin menossa kauppaan ja vastaan tuli noin nelikymppinen mies

Vierailija
29.03.2021 |

Hän käveli kuin gorilla ja rehvasteli ja oli olevinaan. Hänellä ei olisi ollut ulkonäöllisesti mitään syytä siihen. Oli selvästi sellainen tyyppi, joka joutuu joskus kahnauksiin ihmisten kanssa.

Miksi jotkut ovat niin aggressiivisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelevat tietävänsä tuntemattomasta ihmisestä kaiken. Ovatko he harhaisia.

Vierailija
2/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelevat tietävänsä tuntemattomasta ihmisestä kaiken. Ovatko he harhaisia.

Kerroin vain, mitä näin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä olet tässä tarinassa ainoa aggressiivinen.

Vierailija
4/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan se minä? Minulla on tapana seisoa omilla jaloillani niin että se näkyy ja huomataan.

mryouth75

Vierailija
5/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri silloinhan vasta pitääkin kävellä mahdollisimman reteänä jos muuten on mitättömän näköinen!

Vierailija
6/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli kyllästynyt vasenta laitaa tai keskellä jalkakäytävää käveleviin ja varpaitaan tuijottaviin maskinkäyttäjiin, jotka eivät katso eteensä eivätkä pidä turvavälejä?

Vierailija
7/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet tässä tarinassa ainoa aggressiivinen.

En ole ollut vihainen viiteen vuoteen. ap

Vierailija
8/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana katsoa ihmisiä silmiin ja seurata kuka katsoo pois. Mietiskelen muutenkin paljon psykologiaa. Mutta nämä ovat vain minun mietintöjä.

Joku voi ottaa tämänkin uhkaavana. Ja sitten samalla minun on hyvin vaikea päästää ihmisiä lähelle ja katsoa silmiin.

Vierailija
9/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoitko kotiin asti vai näpyttelitkö aloituksen jo matkalla?

Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita?

Vierailija
10/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Minulla on tapana katsoa ihmisiä silmiin ja seurata kuka katsoo pois. Mietiskelen muutenkin paljon psykologiaa. Mutta nämä ovat vain minun mietintöjä.

Joku voi ottaa tämänkin uhkaavana. Ja sitten samalla minun on hyvin vaikea päästää ihmisiä lähelle ja katsoa silmiin.

Joku voi katsoa pois vaikka siksi, että häneltä on juuri kuollut omainen. ap

Vierailija
11/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noin paha päivä? Että ihan mies käveli vastaan ja sait syyn purkaa pahaa oloa?

Anna kun puhallan pipin pois - puuuh!

Vierailija
12/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltoitko kotiin asti vai näpyttelitkö aloituksen jo matkalla?

Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita?

Siitä on jo monta tuntia. Olen tuntenut sellaisen ihmisen ja tunnistin sen ominaisuuden hänestä. ap

Vierailija
13/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Joku voi katsoa pois vaikka siksi, että häneltä on juuri kuollut omainen. ap

Niin syitä on lukemattomia ♾️, se tekee siitä mielenkiintoista.

Vierailija
14/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää poikanen, mulla on leveät hartiat ja olen väsynyt väistelemään koko tien varaavia ihmislaumoja. Joten otan oman ja jos jollain on urputtamista niin voi tulla sanomaan suoraan. Ei ole kovin moni tullut sanomaan ja jos on niin kokeilemaan ei ole uskaltanut.

Vierailija
15/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toi on sun tulkinta. Sä et tunne sitä ihmistä, sä et tiedä miksi se käveli kuten käveli. Sä tulkitsit sen kävelyn rehavasteluksi syistä joita me muut emme tiedä ja sulla oli jostain syystä tarve tulkita tuota tilannetta noin.

Sun kirjoitukses ei kerro siitä miehestä mitään. Mutta susta se kertoo paljon. Sulla on huono itsetunto ja tarve tuomita. Siinä.

Vierailija
16/16 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, toi on sun tulkinta. Sä et tunne sitä ihmistä, sä et tiedä miksi se käveli kuten käveli. Sä tulkitsit sen kävelyn rehavasteluksi syistä joita me muut emme tiedä ja sulla oli jostain syystä tarve tulkita tuota tilannetta noin.

Sun kirjoitukses ei kerro siitä miehestä mitään. Mutta susta se kertoo paljon. Sulla on huono itsetunto ja tarve tuomita. Siinä.

Jaha, joku projisoi. Kenellä onkaan huono itsetunto?