Onko täällä muita jotka haluavat muuttaa Suomesta pois?
Nyt eli tarvitse kirjoittaa mitään hyvä että lähdet-viestejä, ne on jo nähty.
Mutta onko täällä muita joita tämän Suomen meno alkaa huolestuttamaan?
Itse vakavissani mietin muuttoa ulkomaille miesystäväni luokse, eikä toisinpäin. En enää halua jäädä katsomaan mitä tälle maalle tapahtuu.
Kommentit (215)
Miksei kukaan koskaan näissä muutan pois Suomesta-ketjuissa koskaan kerro minne on muuttamassa?
Onko mitään maata missä ei ole tätä korona hössötystä? Olen korviani myötä täynnä.
Täällä pari tulevaisuuden maastamuuttajaa, kämpän haku käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on menossa tuohon itä-naapureiden suuntaan tämän flunssan takia. Valveutuneet ja älykkäät ihmiset varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.
Joten pois on päästävä!
Itänaapurissa on käytännössä kaikki rajoitukset jo poistettu, teatterit ym. pyörii täydellä höyryllä ja kadut tulvii kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olen miettinyt.. sellaiseen maahan joka palkitsee työnteosta, yrittämisestä ja jossa pääsee nauttimaan elämästä. On lämmintä, edullista ruokaa ja juomaa, hienot asunnot, edulliset autot ja mukavia ihmisiä.. Siis vähän niinku Suomen vastakohta.
Mä voisin lähteä, missä tämä maa on?
Vierailija kirjoitti:
Täällä pari tulevaisuuden maastamuuttajaa, kämpän haku käynnissä.
Mistäpäin haette kämppää?
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään maata missä ei ole tätä korona hössötystä? Olen korviani myötä täynnä.
No Finland on yksi jossa on maailman löysimmät rajoitukset.
Mä olen katellut taloja etelä-virosta jo jonkin aikaa. Eiköhän se siitä etene, kun koronahössötys hiipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä maa on menossa tuohon itä-naapureiden suuntaan tämän flunssan takia. Valveutuneet ja älykkäät ihmiset varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.
Joten pois on päästävä!
Itänaapurissa on käytännössä kaikki rajoitukset jo poistettu, teatterit ym. pyörii täydellä höyryllä ja kadut tulvii kansaa.
Eikä tartunnat ole silti itänaapurissa lisääntyneet.
Hmm... Erittäin mielenkiintoista.
No Suomi on aika paska, mutta eipä normijannu vietä kissanpäiviä paljon muuallakaan.
Pk-seudulta muutto on koronan takia alkanu houkuttamaan. Koronan takia ne ainoat syyt helsinkiasumiseen (ravintolat ja tapahtumat) on poissa.
Keski-Suomi/Pohjanmaa/Lappi kiinnostais
Muutin Espanjaan ja koko iän vaivannut masennus hävisi muutamassa kuukaudessa.
Nykyään en edes hirveästi halua katsoa suomessa asuvien kavereiden somepäivityksiä. Ihmeellistä ankeudessa pyörimistä ja ruikutusta kaikki, kun elämää voisi katsoa toisellakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten pois on päästävä!
Eikä tartunnat ole silti itänaapurissa lisääntyneet.
Hmm... Erittäin mielenkiintoista.
No kun siellä on ollut hillitön rokotustahti ja lähes kaikki jotka haluaa on rokotettu.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään en edes hirveästi halua katsoa suomessa asuvien kavereiden somepäivityksiä. Ihmeellistä ankeudessa pyörimistä ja ruikutusta kaikki, kun elämää voisi katsoa toisellakin tavalla.
Espanja on kyllä tylsä maa, kuolema olis parempi kun joutua espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä elämme kuin Pohjois Koreassa. En halua tietää mihin meno pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Silti pyörit täällä kaiken positiivisuuden tyyssijassa . AV-palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä elämme kuin Pohjois Koreassa. En halua tietää mihin meno pahenee.
Suosittelen tutustumaan muiden maiden koronasääntöihin ja palaamaan sitten asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanja on kyllä tylsä maa, kuolema olis parempi kun joutua espanjaan.
Mikäs Espanjassa on tylsempää kuin Suomessa? Itsehän sitä päättää mitä tekee, ja väittäisin että Espanjassa on hyvien säiden takia enemmänkin mahdollisuuksia kaikenlaiseen tekemiseen ja olemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on turha alapeukuttaa koska tämä on totta.
Suomessa nyt joka tapauksessa tulee tapahtumaan vähemmän huonoa kun missään muualla.