Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut yksin n. 20 vuotta ja asunnossani ei ole koskaan käynyt naista

Vierailija
29.03.2021 |

Myöskään en ole elämäni aikana puhunut naisen kanssa syvällisesti tai kahden kesken.

Kommentit (40)

21/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää suunsoittoa vastailijoilta. Vosiko tuntea vähän empatiaa. Uskon että ne rivoimmat vastaajat ovat yksinäisimpiä.

Vierailija
22/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa keittää nämä yksinäisyysjutut. Jos et ole koskaan puhunut syvällisesti naisen kanssa, niin menepä ja tilaa aika seurakunnan diakoninaiselta. Nainen se on sekin. Siitä se alkaa. Niin se menee tässä maailmassa. Yksi asia johtaa toiseen, kunhan tulee ulos itse rakentamastaan putkasta. Maailma on täynnä naisia. Eikä kenenkään otsassa lue, että tässä menee sen ja sen tuleva vaimo. Missä ikinä kävelet, niin naisia tulee vastaan joka metrillä. Mutta mitä sinä heille sanot? Mitä sinä heiltä pyydät? Pyydätkö ystävällistä sanaa tai sylin lämpöä? Varmasti saat vastakaikua. Naiset sukupuolena ei ole mikään instituutio, vaan 2-3 miljoonaa eri tapausta ja tarinaa tässä maassa. Jos heistä haluaa juttukaveria, niin varmasti onnistuu. Turvallisin alku lienee kauppatorin mummot.

Olen mä ammattini puolesta puhunut naisen kanssa. Olisiko seurakunnan nainen siihen poikkeus?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että mielenterveysongelmainen, yksiössä muhiva työtön ei ole naisista kovin kiinnostava. 

Ei vissiin ulkonäkökään kummoinen ole? Jos se nyt jotain auttaisi?

Yritä kohentaa tilannettasi. Olet kuitenkin alle 40-vuotias? Ei naisilla ole sinne mikään velvollisuus tulla. Sinun pitää olla tarpeeksi kiinnostava. 

Vähän vaikea kuitenkaan uskoa aloitusta. Vaikken koskaan olisi kutsunut ketään, niin olisi täällä nyt käynyt esim. ikkunanpesijä, naispuolinen parvekemaalaaja ym. 

Vierailija
24/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan luona

Vierailija
25/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kummallinen itsesäälissä kieriskely on vastenmielisintä ikinä. 

Olisit tehnyt jotain elämälläsi. Voisi olla naisiakin. 

Vierailija
26/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määritä elämällä tekeminen?

ap

Vierailija
27/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset muuten vaan kiertele miesten asunnoissa. Sun pitäis käydä hakee se nainen jostain, vaikka baarista tai Tinderistä. Jos odottaa että asioita vaan alkaa tapahtua, saa odottaa pitkään.

Vierailija
28/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset muuten vaan kiertele miesten asunnoissa. Sun pitäis käydä hakee se nainen jostain, vaikka baarista tai Tinderistä. Jos odottaa että asioita vaan alkaa tapahtua, saa odottaa pitkään.

Voi olla, mutta jos olisin elänyt 20 vuotta normielämää niin luulisi, että joku nainen olsi täällä käynyt.

ap

Vierailija
29/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies jolle ei koskaan tapahdu mitään?

Vierailija
30/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mies jolle ei koskaan tapahdu mitään?

Kerran sattui antenni pohkeeseen.

ap

Vierailija
31/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa maksullinen.

No seksistä ainakaan minä en koskaan maksaisi. Seksi on luonnollinen asia mistä ei kuulu maksaa. Enkä haikailekkaan seksin perään.

Olen 42 ja ollut 6 vuotta ilman naista koska ei kiinnosta. Haluan olla yksin koska siten viihdyn parhaiten :)

Vierailija
32/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä oon asunut 12 vuotta yksin eikä asunnossani ole käynyt isäni ja veljeni lisäksi muita miehiä. N32

Olen samanikäinen nainen kuin sinä. Asunnossani käyneet miehet ovat isäni, huoltomiehet yms. ammattinsa puolesta täällä käyneet. Edes veljeni ei ole käynyt täällä. Olen asunut yksin 14 vuotta.

Erona, että naisilla kyse on omasta halusta, miehillä ei.

Olet väärässä. Ainakaan minun kohdallani EI ole kyse omasta valinnasta.

Vierailija
33/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Opiskellut, ollut töissä, mielenkiintoiset harrastukset. Minä esim. aina kiinnostun, jos mies kirjoittaa, valokuvaa tai muuten vain "taiteilee". 

Joihinkin muihin naisiin vetoaa liikunta kovasti. Miksi tämäkin piti määritellä? Jos ei itse osaa, niin enpä ihmettele naisettomuutta. 

Niukkasanaisista kommenteistasi päätellen olet lähinnä säälitellyt itseäsi masennuslääkkeiden pitäessä jotenkuten hengissä. 

Vierailija
34/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä oon asunut 12 vuotta yksin eikä asunnossani ole käynyt isäni ja veljeni lisäksi muita miehiä. N32

Olen samanikäinen nainen kuin sinä. Asunnossani käyneet miehet ovat isäni, huoltomiehet yms. ammattinsa puolesta täällä käyneet. Edes veljeni ei ole käynyt täällä. Olen asunut yksin 14 vuotta.

Erona, että naisilla kyse on omasta halusta, miehillä ei.

Olet väärässä. Ainakaan minun kohdallani EI ole kyse omasta valinnasta.

Juupa juu eli kukaan mies ei lähde mukaasi, vaikka kuinka vonkaisit. 

Vaikka olisit 200-kiloinen, susiruma, niin joku lähtee kyllä naimaan maksutta. Eri asia sitten, onko se mukavaa. 

Vierailija
35/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Opiskellut, ollut töissä, mielenkiintoiset harrastukset. Minä esim. aina kiinnostun, jos mies kirjoittaa, valokuvaa tai muuten vain "taiteilee". 

Joihinkin muihin naisiin vetoaa liikunta kovasti. Miksi tämäkin piti määritellä? Jos ei itse osaa, niin enpä ihmettele naisettomuutta. 

Niukkasanaisista kommenteistasi päätellen olet lähinnä säälitellyt itseäsi masennuslääkkeiden pitäessä jotenkuten hengissä. 

Olen opiskellut. Olen töissä. Harrastan.

Epäilen, että tästä on tilanteeni kiinni.

Voin toki kirjoittaa runsaammin, mutta en viitsi koska tällä palsalla niihin harva vastaa.

ap

Vierailija
36/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Entäs äiti?

Vierailija
37/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien perusteella vaikutat ihan normaalilta. Onkohan vika siinä että et ole yrittänyt tarpeeksi?

Vierailija
38/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen opiskellut. Olen töissä. Harrastan.

Epäilen, että tästä on tilanteeni kiinni.

Voin toki kirjoittaa runsaammin, mutta en viitsi koska tällä palsalla niihin harva vastaa.

ap[/quote]

Siis mistä on kiinni?

Kerro mitä itse arvelet syyksi. Noilla tiedoilla on vaikea lähteä vastaamaan ja auttamaan. Tosin usein ihminen itse jollain tasolla jo tietää vastauksen ongelmiinsa. Vaikeus onkin usein sanoista tekoihin ryhtymisessä. Mutta voidaan rohkaista!

Vierailija
39/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen tilanne myös minulla. 45v mies.

Vierailija
40/40 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tervejärkinen haluaisi päästää naisen asuntoonsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän