Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
70-luvun karkit
28.03.2021 |
Minkälaisia muistoja sinulla on 70-luvun makeisista?
Muistan, että kyläkaupassamme oli läpinäkyviä, kahden kappaleen purukumipakkauksia. Purkat olivat neliön muotoisia ja punaisella pystyi maalaamaan huulet 😄 Pyysin aina myyjältä sellaisen, missä oli punainen; keltainen ja vihreä olivat tylsiä!
Kommentit (3)
Pantteri-aski maksoi vuonna 1974 muistaakseni 20 penniä. Oliko muuten näin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sain 2 markkaa viikkorahaa ja ostin aina koko rahalla kioskilta irtokarkkeja lauantaina: merkkareita, salmiakki-, lakritsi- ja sitruunapommeja, nallekarkkeja. Viikon onnellisin hetki!
Alue: Aihe vapaa
Merkkarit, ne aidot isot. Parhaita karkkeja ikinä!