Miten sitä ylipäätänsä tutustuu naisiin silleen spontaanisti??
Kauppassa?? Älkää nyt naurattako, ei kukaan suomessa tuollaista tee.
Kommentit (14)
Näihin aikoihin jos joku tulee minulle juttelemaan niin yritän juosta mahdollisimman nopeaan pois...
Kauppa on loistava, mua on jonkin verran miehet lähestyneet ihan vain ruokakaupassa ja on olleet tosi luontevia kohtaamisia...esimerkiksi on tultu kysymään jotain neuvoa johonkin tuotteeseen liittyen tai ihan vaan sanottu jokin kehu. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa on loistava, mua on jonkin verran miehet lähestyneet ihan vain ruokakaupassa ja on olleet tosi luontevia kohtaamisia...esimerkiksi on tultu kysymään jotain neuvoa johonkin tuotteeseen liittyen tai ihan vaan sanottu jokin kehu. Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen.
Tietty nyt kun on korona, niin en ilahtuisi, mutta tuskin kukaan fiksu nyt lähestyisikään kun kaikilla on maskitkin :)
Rohkeasti alkaa vain juttelemaan.
Jonkin verran pitäis olla sellaista ihmistuntemusta, pikkasen näppituntumaa, että katsoo sellaisen naisen, joka ei suoralta kädeltä käännä selkää ja vastaa tylysti.
Vaan ystävällisen näköinen, hymyileekin vähän, ja jonka on ikäänkuin valmis juttelemaan.
Ja rohkeasti vaan, sitä small talkia, ihan mistä vaan asiallisesta asiasta, jos vaikka seisoo lehtitelineen vieressä kassalla, niin jostain lehdestä ja sen otsikosta.
Näin ainakin minua lähestyi eräs mies kaupassa, alkoi vaan kassajonossa juttelemaan, silloin oli jotkut kisat menneillään, ja juttelimme sitten siinä Suomen kisamenestyksestä.
Voi myös vilkaista, onko naisella sormuksia vasemmassa nimettömässä.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti alkaa vain juttelemaan.
Jonkin verran pitäis olla sellaista ihmistuntemusta, pikkasen näppituntumaa, että katsoo sellaisen naisen, joka ei suoralta kädeltä käännä selkää ja vastaa tylysti.
Vaan ystävällisen näköinen, hymyileekin vähän, ja jonka on ikäänkuin valmis juttelemaan.
Ja rohkeasti vaan, sitä small talkia, ihan mistä vaan asiallisesta asiasta, jos vaikka seisoo lehtitelineen vieressä kassalla, niin jostain lehdestä ja sen otsikosta.
Näin ainakin minua lähestyi eräs mies kaupassa, alkoi vaan kassajonossa juttelemaan, silloin oli jotkut kisat menneillään, ja juttelimme sitten siinä Suomen kisamenestyksestä.
Kassajonossa jutteleminen on vähän huono, koska jonosta ei voi lähteä kesken kaiken jos haluaisi ja toisaalta pitää lähteä jos haluaisi jatkaa jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, koska:
A) henkilö voi olla parisuhteessa tai avoliitossa ilman sormuksiakin
B) ortodoksit pitävät kihla-ja vihkisormuksia oikeassa nimettömässä
C) korona-aikana moni pitää kaupassa kertakäyttökäsineitä
Eihän se haittaa jos harjoittelee niiden sosiaalisten taitojensa käyttämistä ilman tietoista pariutumistarkoitusta. Kun huomioi muita luontevasti niin silloin tutustuu muutenkin helpommin uusiin ihmisiin, varattuihin ja vapaisiinkin.
Nykyään nuoret ovat paljon taitavampia keskustelijoita ja osaavat käyttäytyä luontevammin kuin minun nuoruudessani.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin ihmisiin ylipäänsä missään tutustutaan.
Kyllä se vaatii jonkun sellaisen tilanteen missä ollaan vakituisemmin tekemisissä, tyyliin työ/opiskelupaikka tai joku harrastus. Harvemmin taitaa ihmiset ohimennen jossain kaupassa tai kadulla tutustua. Ei kuulu kulttuuriin sellaiset spontaanit lähestymiset ellei paikka ole oikea.
Niin kuin ihmisiin ylipäänsä missään tutustutaan.