Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostakaa take away ruokia
Ajatus
28.03.2021 |
Täydet sympatiat ravintola-alan yrittäjille ja henkilöstölle pitkään jatkuneesta koronatilanteen kurimuksesta, joka edelleen jatkuu. Me asiakkaat voimme vaikuttaa tähän nyt konkreettisesti ostamalla take away annoksia. Yrittäjille tämä on näinä vaikeina aikoina erityisen tärkeää. Voimme siis näin auttaa ja saada myös maittavat ruuat kätevästi.
Myös hoitohenkilöstölle kovasti voimia ja suurkiitos jaksamisesta. Venymistä ja kuormittumista töissä on jatkunut jo turhan kauan ja teette ensiarvoisen tärkeää työtä, mitä mikään ei voi korvata.
Samoin opettajat, varhaiskasvattajat ym. monet ryhmät. Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa