Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pala sydämestä tv 1, mielenkiinnolla katson tätä

Vierailija
28.03.2021 |

Koska olen ollut lastensuojelussa sosiaalityöntekijänä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa tämä, koska omien lasten lapsuus ei ole ollut hyvä. Siltikään heitä ei huostattu tai mitään.

Vierailija
2/15 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä katsoin ekan jakson, ja se oli niin tylsä, että en jatka sarjan katsomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin. Katsoin tänään semikrapuloissani kaikki 8 jaksoa putkeen

Vierailija
4/15 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä katsoin ekan jakson, ja se oli niin tylsä, että en jatka sarjan katsomista.

Samaa mieltä, jotenkin koko homma ei lähtenyt liikkeelle, onko taas tää suomalaisten juttujen perisynti, huono käsis. Ei noiden näyttelijöidenkään työ kehuttava ollut. Jää katsomatta.

Vierailija
5/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hyvä et sarjassa olis paremmin selitetty et on kyseessä päivystys/kriisiyksikkö eikä normaali lastensuojeluyksikkö. Joskus rajat häilyviä, jos tilanne on tosi kiireinen, mutta normaalissa yksikössä ei ole tuollaista.

Vierailija
6/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, jotenkin koko homma ei lähtenyt liikkeelle, onko taas tää suomalaisten juttujen perisynti, huono käsis. Ei noiden näyttelijöidenkään työ kehuttava ollut. Jää katsomatta.

Ei lähtenyt ei. Enkä jaksa katsoa useampaa jaksoa sitä odotellessa, että lähteekö se käyntiin jossain kohtaa vai ei.

Vierailija
7/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös lastensuojelun avohuollon yksiköitä joissa tehdään päivystystä virka-aikaan. Esim Espoossa.

Vierailija
8/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös lastensuojelun avohuollon yksiköitä joissa tehdään päivystystä virka-aikaan. Esim Espoossa.

Virka-aikaista päivystystä tehdään varmaan 90 % Suomen kunnista, mutta nimenomaan _virka-aikaista_. Yöuniltaan ei herätetä yhtä ainoaa lasu-sossua asiakaskeikalle koskaan, ellei kyseessä ole nykyään tosi harvinainen pikkukuntien kiertävä takapäivystyssysteemi. 

Vierailija
9/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri Areenasta ekan jakson ja sit vikan jakson viimeset hetket (utelias kun olen, pakko tietää miten juonarit loppuun Elli kuviossa). 

Ihan mielenkiintoinen sarja. Näin iltaa vasten en uskalla katsoa vielä muita jaksoja, sen verran jännää on. Tein lastensuojelun hommia noin 12 vuotta, kunnes ahdistuin liikaa että piti vaihtaa muihin töihin. Rankka duuni ja vastaan voi tulla mitä vain. Itku tuli ekan jakson kohdallakin monesti. Töissä sitä piti vaan purra hampaita yhteen ja selvitä. 

Vierailija
10/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voipi olla että ne vähätkin nykyiset lasusossut ois nopeasti työkyvyttömyyseläkkeellä jos työpuhelin soisi yöpöydällä 24/7.

Mutta varmaan monella voi olla painajaista ja yöheräilyä jos vaikea työputki päällä. Uran ekan kiireellisen sijoituksen jälkeen voi olla aika sekaisin uusi just aloittanut sossu.

Kyseessä on kuitenkin fiktio ja tunnelmahan oli varsin uskottava.

Vierailija
11/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ja säälin lapsia. Epäselvä juoni, äänitys huono. Ihmeellistä töllistelyä kuin Kaurismäen elokuvassa. Ollaan sitä hiljaa, kun suomalainen ryyppää ja jättää lapsensa hoitamatta.

Vierailija
12/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeassa elämässä tavallista, että sisarukset sijoitetaan eri perheisiin jos on tuolla tavoin täyttä? Tuntui pahalta katsoa kohtausta. Eikö poikaa olisi voinut viedä sinne minne tyttökin vietiin jos siellä tilaa? 

Vierailija
13/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu ei ollut uskottava, vaikka fiktiota koko juttu oli. Päänäyttelijä käyttäytyi melko töykeästi työtovereitaan kohtaan . Jasmnin adoptiokin oli jotenkin hupsu, ei se noin mene, että äiti tapaa adoptiovanhemmat ja sos.  työntekijä yrittää vielä peruuttaa koko asiaa siinä vaiheessa- Jasmin oli minusta hyvä näyttelijä ottaen huomioon iän, jolloin ei vielä kokemusta. 

Koponenkin oli hyvä, muttei ole uskottavaa, että muiden laspsia hoidetaan noin antaumulla ja oma perhe jää huomioitta. Mutta olisi tosiaan kiva kuulla lastensuojelun asiakkaiden mielipiteitä.

Vierailija
14/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä suomalaisten ohjelmien perisynti, puheesta ei tahdo saada selvää

Vierailija
15/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan