Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pudotin maskin ennen kauppaan menoa

Babyface
28.03.2021 |

Naama paljaana sitten ostin olutta.
Parempi niin?
Vai miten?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja tapahtumia tuon maskin käytön kanssa muutenkin. Toissa päivänä olin ainut maskillinen kauppajonossa ja nyt sitten maski meni hukkaan. Olihan siinä pari muutakin maskitonta, eipä siinä sen kummempaa.

Vierailija
2/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole maskipakkoa mutta fiksuahan sitä on käyttää. Ap, mihin se maski nyt sitten jäi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole maskipakkoa mutta fiksuahan sitä on käyttää. Ap, mihin se maski nyt sitten jäi?

En tiedä vieläkään. Hitonmoinen stressi päällä.

Ap

Vierailija
4/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö papereita? 😂

Vierailija
5/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö papereita? 😂

Ei kysynyt kun olin maskiton. Obliouvsly?

Ap

Vierailija
6/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö papereita? 😂

Ei kysynyt kun olin maskiton. Obliouvsly?

Ap

Obviously! 

Vierailija
7/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta asiaa meni pieleen: roskasit luontoa, riskeerasit oman ja kanssashoppailijoiden terveyden, eikä se oluen juontikaan mikään terveysteko ole. Miksi et suosiolla kääntynyt kotiin, kun huomasit että maski oli pudonnut. Ehkä olisit löytänyt sen maasta ja voinut viedä lähimpään roskikseen.

Vierailija
8/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kerran kävi niin, että kun olin kaupan edustalla laittamassa maskia naamaani, pidin sitä siitä korvanarusta kiinni ja keskityin liikaa maskipaketin ja repun kiinni laittamiseen, tuuli puhalsi ja vei maskini pois. Nolotti ja menin sitten ilman sitä noutamaan pakettini.

Vierailija
9/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää näennäishuligaanit on sit säälittäviä.

Vierailija
10/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta asiaa meni pieleen: roskasit luontoa, riskeerasit oman ja kanssashoppailijoiden terveyden, eikä se oluen juontikaan mikään terveysteko ole. Miksi et suosiolla kääntynyt kotiin, kun huomasit että maski oli pudonnut. Ehkä olisit löytänyt sen maasta ja voinut viedä lähimpään roskikseen.

Tuolla on todella paljon maskeja maassa. Selkeä biovaara poimia minkäänlaista maskia maasta. Vaikka olisi oma ja käyttämätön.

Vierailija
11/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla kerran kävi niin, että kun olin kaupan edustalla laittamassa maskia naamaani, pidin sitä siitä korvanarusta kiinni ja keskityin liikaa maskipaketin ja repun kiinni laittamiseen, tuuli puhalsi ja vei maskini pois. Nolotti ja menin sitten ilman sitä noutamaan pakettini.

No niin ja joopa joo :D 

Vierailija
12/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja tapahtumia tuon maskin käytön kanssa muutenkin. Toissa päivänä olin ainut maskillinen kauppajonossa ja nyt sitten maski meni hukkaan. Olihan siinä pari muutakin maskitonta, eipä siinä sen kummempaa.

Lauantaina lähikaupassa olin ainut maskin käyttäjä.

Ap

Vierailija
13/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta kerran yksi myyjä kysyi papereita about 40 kybäseltä mieheltä. Mies sanoi että eipä ole kyseltykään vuosiin, edes Alkossa.

Vierailija
14/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta kerran yksi myyjä kysyi papereita about 40 kybäseltä mieheltä. Mies sanoi että eipä ole kyseltykään vuosiin, edes Alkossa.

Huh? No way

Vierailija
15/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut maskin käytöstä kurkku kipeäksi. Eli aion jättää vastaisuudessa omien hiilidioksien hengittämisen pois ja toimia ilman maskia! This is a fkn matrix! Read Musk.

Vierailija
16/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin minultakin, kun ostin tupakkaa. Olen 51-vuotias.

Vierailija
17/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapina päälle. Ihmisten perusoikeudet vaarassa!

Vierailija
18/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nostit sen maskin ja laitoit roskiin.

Vierailija
19/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juo liikaa <3

Vierailija
20/20 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nostit sen maskin ja laitoit roskiin.

Mitä mä olisin nostanut kun en tiedä jäikö maski kotiin vai mitä ihmettä tapahtui. En tosiaan nostele biohazard kamaa mistään.

Ap