Pudotin maskin ennen kauppaan menoa
Kommentit (20)
Ei ole maskipakkoa mutta fiksuahan sitä on käyttää. Ap, mihin se maski nyt sitten jäi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole maskipakkoa mutta fiksuahan sitä on käyttää. Ap, mihin se maski nyt sitten jäi?
En tiedä vieläkään. Hitonmoinen stressi päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö papereita? 😂
Ei kysynyt kun olin maskiton. Obliouvsly?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyikö papereita? 😂
Ei kysynyt kun olin maskiton. Obliouvsly?
Ap
Obviously!
Aika monta asiaa meni pieleen: roskasit luontoa, riskeerasit oman ja kanssashoppailijoiden terveyden, eikä se oluen juontikaan mikään terveysteko ole. Miksi et suosiolla kääntynyt kotiin, kun huomasit että maski oli pudonnut. Ehkä olisit löytänyt sen maasta ja voinut viedä lähimpään roskikseen.
mulla kerran kävi niin, että kun olin kaupan edustalla laittamassa maskia naamaani, pidin sitä siitä korvanarusta kiinni ja keskityin liikaa maskipaketin ja repun kiinni laittamiseen, tuuli puhalsi ja vei maskini pois. Nolotti ja menin sitten ilman sitä noutamaan pakettini.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta asiaa meni pieleen: roskasit luontoa, riskeerasit oman ja kanssashoppailijoiden terveyden, eikä se oluen juontikaan mikään terveysteko ole. Miksi et suosiolla kääntynyt kotiin, kun huomasit että maski oli pudonnut. Ehkä olisit löytänyt sen maasta ja voinut viedä lähimpään roskikseen.
Tuolla on todella paljon maskeja maassa. Selkeä biovaara poimia minkäänlaista maskia maasta. Vaikka olisi oma ja käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
mulla kerran kävi niin, että kun olin kaupan edustalla laittamassa maskia naamaani, pidin sitä siitä korvanarusta kiinni ja keskityin liikaa maskipaketin ja repun kiinni laittamiseen, tuuli puhalsi ja vei maskini pois. Nolotti ja menin sitten ilman sitä noutamaan pakettini.
No niin ja joopa joo :D
Vierailija kirjoitti:
Outoja tapahtumia tuon maskin käytön kanssa muutenkin. Toissa päivänä olin ainut maskillinen kauppajonossa ja nyt sitten maski meni hukkaan. Olihan siinä pari muutakin maskitonta, eipä siinä sen kummempaa.
Lauantaina lähikaupassa olin ainut maskin käyttäjä.
Ap
Ohis, mutta kerran yksi myyjä kysyi papereita about 40 kybäseltä mieheltä. Mies sanoi että eipä ole kyseltykään vuosiin, edes Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kerran yksi myyjä kysyi papereita about 40 kybäseltä mieheltä. Mies sanoi että eipä ole kyseltykään vuosiin, edes Alkossa.
Huh? No way
Minulle on tullut maskin käytöstä kurkku kipeäksi. Eli aion jättää vastaisuudessa omien hiilidioksien hengittämisen pois ja toimia ilman maskia! This is a fkn matrix! Read Musk.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin minultakin, kun ostin tupakkaa. Olen 51-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kai nostit sen maskin ja laitoit roskiin.
Mitä mä olisin nostanut kun en tiedä jäikö maski kotiin vai mitä ihmettä tapahtui. En tosiaan nostele biohazard kamaa mistään.
Ap
Outoja tapahtumia tuon maskin käytön kanssa muutenkin. Toissa päivänä olin ainut maskillinen kauppajonossa ja nyt sitten maski meni hukkaan. Olihan siinä pari muutakin maskitonta, eipä siinä sen kummempaa.