Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuisitteko tässä koronatilanteessa yhden ystävän ja hänen lapsensa kylään?

Vierailija
28.03.2021 |

Asun Helsingissä ja ystävä haluaisi tänne kovasti kylään (on jo aiemmin maininnut). Kutsuisinko hänet tänne pääsiäiseksi? Hän varmaankin ilahtuisi, yleensä on alkoholistiäidillään lapsensa kanssa ja ei tietenkään ole lapselle kiva nähdä sitä sekoilua..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, pitkä viikonloppu ja kotibileet.

Vierailija
22/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia elämää ei ole peruttu ja meille on vieraita tulossa.

Sama. En todellakaan suostu linnottautumaan yksin neljän seinän sisälle. Meille tulee perjantaina ystäviä iltaa istumaan ja me menemme kutsuttuina ystävien mökille sit sunnuntaina. Mä kaipaan ihmisiä ja seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuisin ja meille on tulossakin ystävä pariskunta kylään.

Se leviää lähipiirissä.

Entä sitten?

Siksi kehitellään lisää rajoituksia päittemme menoksi. Tapaisitte ystäviä ulkona.

Entä sitten?

Tapaa sinä niitä ystäviäsi siellä ulkona ja pidä kivaa.

Vierailija
24/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leviää lähipiirissä.

Entä sitten?

Siksi kehitellään lisää rajoituksia päittemme menoksi. Tapaisitte ystäviä ulkona.

No, ei tavata. Aiotaan saunoa, grillata ja laulaa karaokea. Olisko sulla toivebiisiä?

Vierailija
25/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leviää lähipiirissä.

Entä sitten?

No, ei tavata. Aiotaan saunoa, grillata ja laulaa karaokea. Olisko sulla toivebiisiä?

Onkohan yhtään biisiä tehty, jossa jollakin on pipo kireällä, ainut pehmolelu patterin takana ja keinuhevonen naulattu lattiaan kiinni?

Vierailija
26/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi elää aika huoleti, oikea ongelma on sitten parin vuoden kuluttua kun muuntoviruksia on niin paljon, ettei niiltä suojautumiseen ole mitään keinoa.

Vierailija
27/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En todellakaan suostu linnottautumaan yksin neljän seinän sisälle. Meille tulee perjantaina ystäviä iltaa istumaan ja me menemme kutsuttuina ystävien mökille sit sunnuntaina. Mä kaipaan ihmisiä ja seuraa.

Kukaan ei ole käskenyt linnoittautua yksin kotiin. Ulkona voi tavata, jos on pakko. Eikö nyt voi skarpata vielä pari viikkoa, ettei ne ankarammat rajoitukset lävähdä päälle. Kukaan ei pidä rajoituksia, aika monet haluavat tavata, bilettää, käydä ravintoloissa ja matkustaa, niin minäkin, MUTTA sen aika ei ole nyt. Jotta me kaikki, minä myös, pääsisimme vapaammin liikkumaan, pitää kärvistellä vielä. 

Pysykää vahvoina!

Vierailija
28/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leviää lähipiirissä.

No, minä jäin venäläisen rattijuopon alle motonetin parkkipaikalla ja mursin käteni. Elämä voi olla joskus vaarallista. Sitä voi joko elää tai hautautua peiton alle.

Niin totta. Olen nimittäin peiton alla.

Huomenna olet menossa metrolla itikseen laskemaan moniko ei käytä maskia?

Vierailija
29/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi elää aika huoleti, oikea ongelma on sitten parin vuoden kuluttua kun muuntoviruksia on niin paljon, ettei niiltä suojautumiseen ole mitään keinoa.

Joko sitten kuolemien lukumäärää on se 70 000, joka jo vuosi sitten ennustettiin?

Vierailija
30/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole käskenyt linnoittautua yksin kotiin. Ulkona voi tavata, jos on pakko. Eikö nyt voi skarpata vielä pari viikkoa, ettei ne ankarammat rajoitukset lävähdä päälle. Kukaan ei pidä rajoituksia, aika monet haluavat tavata, bilettää, käydä ravintoloissa ja matkustaa, niin minäkin, MUTTA sen aika ei ole nyt. Jotta me kaikki, minä myös, pääsisimme vapaammin liikkumaan, pitää kärvistellä vielä. 

Pysykää vahvoina!

Ehkä tuli vähän oksennusta suuhun.

Vierailija
31/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko sitten kuolemien lukumäärää on se 70 000, joka jo vuosi sitten ennustettiin?

Kukaan ei tiedä ja kaikki on vain spekulaatiota.

Vierailija
32/35 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysykää vahvoina!

Sinä voit toki tehdä noin. Minä en halua tavata ystäviä ulkona, ei siellä kauaa tarkene olla. Miten voit puhua parista viikosta, kun on jo vuosi mennyt? Minä uskon, että tämä tulee kestämään kauan, joten elämää ei voi laittaa täysin pysähdyksiin. Moni asia on muuttunut ja jäänyt pois, mutta aion edelleen tavata muutamaa ihmistä kerrallaan kerran pari viikossa. 

Ilman ihmissuhteita ei elämässä ole mielestäni mitään pelastettavaa, koska se ei ole elämisen arvoista.

Vierailija
33/35 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki eristäytyvät koteihinsa ja luopuvat sosiaalisesta elämästä, ja lapset ja nuoret joutuvat olemaan yksin, se on paljon haitallisempaa ja välillisesti tuottaa paljon enemmän terveysongelmia kuin koko koronapandemia. Enkä edes ole mikään koronankieltäjä.

Vierailija
34/35 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tuollaisessa tilanteessa kutsua ihan koko pääsiäiseksi kylään. Tavallisessa tilanteessa tapaisin ulkona, mutta jos ystävän tukiverkot eivät ole ihan tavalliset, saattaa se vaatia erilaisia toimia. Vaikka onkin haastava koronatilanne, eivät kaikki muut ongelmat maapallolla ole hävinneet.

Vierailija
35/35 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuna kutsuisin. Ihan jo lapsen takia, ettei tarvitse juoppoa katsella. Me ollaan nähty kavereita ja sukulaisia melko normaalisti, mutta ei asuta etelässä ja täällä on tartuntoja ollut koko vuoden aikana alle 70 ja viimesimmästäkin on melkein kuukausi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi