Olisitko mieluummin masentunut ja hoikka vai elinvoimainen ja lihava?
Kommentit (20)
Kuinka lihava? 5 kiloa ylipainoa? 10? Vai yli 30?
Asettelu on absurdi. Lihava on pysyvästi vähän masentunut läskiydestään.
Lihava ja elinvoimainen. Luulen, että laihtuisin siitä pikkuhiljaa, jos olisin tyytyväinen elämääni.
Olen masentunut ja hoikka. Ainut mikä voisi olla vielä paljon huonommin, olisi olla läski ja ihan sama missä mielentilassa.
En ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla lihava. Mieluummin vaikka masentunut. Onneksi en oikeasti ole sitäkään.
Riippuu kuinka masentunut ja kuinka lihava.
Lihavuudesta on helpompi päästä eroon kuin masennuksesta, joten lihava olisin.
Elinvoimainen ja lihava tietysti. T. Masentunut ja hoikka
Jos vaihtoehdot olisivat hoikka, köyhä ja masentunut vai läski, rikas ja elinvoimainen, niin suurin osa kyllä ottaisi ehdottomasti jälkimmäisen..
Hoikka ja elinvoimainen kuten terveellisellä ravinnolla ja sopivalla liikunnalla olen.
Olen masentunut lihava, joten kumpikin olisi parannusta tilanteeseen
Tuo kun tosielämässä on just toisinpäin !!
Masentunut lihava.
Energinen ja laiha 😂
Vierailija kirjoitti:
En ikinä, ikinä, ikinä haluaisi olla lihava. Mieluummin vaikka masentunut. Onneksi en oikeasti ole sitäkään.
Et takuulla haluaisi olla masentunut. Itse lihosin juuri masennuksen takia. Ja kyllä, olisin mieluummin elämäniloinen läski kuin tämä masentunut läski mitä nyt olen, eikä asiaa auttaisi paluu ajassa taaksepäin jolloin olin masentunut hoikkeliini. Siinä vaan alkaisi koko painajainen alusta.
Energinen lihava pääsee kiloistaan kyllä halutessaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää.
Olisin mieluummin masentunut ja hoikka. Tämä siksi, että vaikka olisin elinvoimainen ja lihava, olisin kuitenkin varmasti myös masentunut sen lihavuuden vuoksi, koska en usko että tykkäisin omasta ulkonäöstäni ja siitä, miten keho toimii. Toki hoikkanakin koittaisin hoitaa masennuksen pois, mutta vaikkei se onnistuisikaan, niin tulisin paremmin toimeen masennuksen kuin lihavuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et takuulla haluaisi olla masentunut. Itse lihosin juuri masennuksen takia. Ja kyllä, olisin mieluummin elämäniloinen läski kuin tämä masentunut läski mitä nyt olen, eikä asiaa auttaisi paluu ajassa taaksepäin jolloin olin masentunut hoikkeliini. Siinä vaan alkaisi koko painajainen alusta.
Jokainen vastaa täällä sen mukaan, mitä ajattelee, ja ainakin minusta lihavuus olisi vaan niin kamalaa, että en itse usko, että voisin olla kovin elämäniloinen, jos kuitenkin inhoisin ulkonäköäni ja vartaloani, enkä saisi haluamiani ihmisiä ikinä suhteeseen ylipainon vuoksi. Luulen, että elämänlaatua heikentäisivät myös lihavuuden mukanaan tuomat ongelmat kehon hallinnassa ja toiminnassa.
Laiha. En nauttisi elämästä ikinä lihavana. Olen hoikka ja vaikka olen välillä masentunut, sekin on ok kun fyysisesti hyvässä kunnossa. Voi lohduttautua sillä.