Nyt kun palstan tuntema kokematon Sauli 43 v löysi kumppanin, niin voin vastata kysymyksiin kokemattoman 40 v miehen elämästä
Kommentit (38)
Minkä arviot olevan syynä kokemattomuuteesi?
Mille näytät?
Onko sinulla töitä/koulutusta?
Onko sinulla sosiaalisia taitoja?
Näin muutaman viestin perusteella vaikutat mukavalta, mutta teet pilkkuvirheitä. Yhdyssanat kirjoitat oikein. Se on tärkeää!
Vierailija kirjoitti:
N40 yritti pyytää palstakoota treffeille. Jätti menemättä
Ikävää tuollainen. Vaikka ymmärrän, että saattaa epäilyttää niin itse ehkä silti menisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tulevaisuudessa lapsia? Miksi/miksi et?
Halusin joskus. Tässä iässä en enää.
ap
Oletko yhtä komea ja hyvä puhumaan kuin Sauli?
Muista että jokaista varten on joku toinen ihminen jossain.
Vierailija kirjoitti:
Minkä arviot olevan syynä kokemattomuuteesi?
Mille näytät?
Onko sinulla töitä/koulutusta?
Onko sinulla sosiaalisia taitoja?
Näin muutaman viestin perusteella vaikutat mukavalta, mutta teet pilkkuvirheitä. Yhdyssanat kirjoitat oikein. Se on tärkeää!
Minä itse olen syy.
Olen keskiarvomies.
Nyt korona-aikana olen osa-aikatyöllisetty.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos Sauli löytää naisen niin mikä on sun tekosyy?
Lyhyys, pienet luut, pieni leuka.
Huh, onnea Saulille!
Vahvistaa teoriaani siitä, että naisettomaksi jää lähinnä jos ei ole riittävästi esillä. Ei altista itseään naisille riittävästi. Naisiakin kuitenkin aika paljon, niin kyllä sieltä monenlaisia makuja löytyy. Tämän huomaa kaveripiirissäkin kyllä... kun puhutaan mitä kukakin tekee illalla ja mitä harrastaa jne. niin ainoa joka ei harrasta mitään eikä käy missään olen minä - ja myös ainoa jolla ei ole ikinä naista.
Vierailija kirjoitti:
Muista että jokaista varten on joku toinen ihminen jossain.
Voihan sitä näin itselleen valehdella.
Mulle tuskin on ketään missään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Huh, onnea Saulille!
Vahvistaa teoriaani siitä, että naisettomaksi jää lähinnä jos ei ole riittävästi esillä. Ei altista itseään naisille riittävästi. Naisiakin kuitenkin aika paljon, niin kyllä sieltä monenlaisia makuja löytyy. Tämän huomaa kaveripiirissäkin kyllä... kun puhutaan mitä kukakin tekee illalla ja mitä harrastaa jne. niin ainoa joka ei harrasta mitään eikä käy missään olen minä - ja myös ainoa jolla ei ole ikinä naista.
Niin, Saulille löytyi heti joku kun uskalsi ottaa riskejä. Ei kukaan tule kotoa hakemaan. Ja jos ei käy töissä, koulussa, harrastuksissa, ei ole oikein kavereitakaan eikä osaa olla ihmisten kanssa niin ei voi kohdata oikeanlaista, eikä kyllä vääränlaisiakaan naisia.
Sauli teki vaikutuksen juuri sillä, että hän oli nöyrä ja myönsi että hänellä on paljon opeteltavaa näissä asioissa. Tuollaisen miehen kanssa olisi turvallinen olo, toisin kuin katkeran naisvihaajan mitä nämä tapaukset yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, onnea Saulille!
Niin, Saulille löytyi heti joku kun uskalsi ottaa riskejä. Ei kukaan tule kotoa hakemaan. Ja jos ei käy töissä, koulussa, harrastuksissa, ei ole oikein kavereitakaan eikä osaa olla ihmisten kanssa niin ei voi kohdata oikeanlaista, eikä kyllä vääränlaisiakaan naisia.
Sauli teki vaikutuksen juuri sillä, että hän oli nöyrä ja myönsi että hänellä on paljon opeteltavaa näissä asioissa. Tuollaisen miehen kanssa olisi turvallinen olo, toisin kuin katkeran naisvihaajan mitä nämä tapaukset yleensä on.
Mä olen Saulille kateellinen, enkä ole edes niin "huonossa" tilanteessa kuin Sauli.
Jos olisin kaikille treffikumppaneille ollut rehellinen niin ehkä mäkin olisi nyt suhteessa. Mutta en ole uskaltanut ja siksi olen vielä yksinäinen.
ap
Miksi teit ketjun, jossa valehtelet?
Suomessa on ehkä 100 40-v neitsytmiestä ja sinä muka oot yksi heistä ja kirjoitat palstalle?
Saulin tapaus todistaa mitä olen monta kertaa kirjoittanut täällä että joka iikalle on tuolla nainen, mutta jos mies on itse eksentrinen, niin pitää olla esillä PALJON, niin että nainen löytää. Ja rehellisesti, niin kuin Sauli. Jos mies yrittää esittää jotain mitä ei ole, niin eihän siitä mitään tule. Palstamiehillä on päinvastainen strategia, eli linnoittaudutaan asuntoon miettimään mitä "naiset" haluaa ja yritetään sitten toteuttaa sitä, kun oikeasti pitäisi lähteä siitä että olen sellainen kuin olen ja etsiä nainen jolle se on ok tai enemmän kuin ok.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuohon linkkiä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka on palstakoo?
Haluaisitko tulevaisuudessa lapsia? Miksi/miksi et?