Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväosaisetko muka käyttävät maskia tunnollisesti?

Havainnoija
28.03.2021 |

Olen lukenut AV:lta useamman kerran väitteen, että maskittomuus on alaluokkaisten ihmisten välinpitänättömyyttä. Kävin päiväkävelyllä Ullanlinnassa ja Eirassa, enkä nähnyt yhtään maskinkäyttäjää.

Sen sijaan Itäkeskuksessa ja rautatieasemalla niitä näkyi paljon. Siis juuri niillä sosioekonomisesti huonomassa asemassa olevilla. Nuoret naiset olivat myös yliedustettuna maskinkäyttäjien joukossa. Tosin ei kai tosissaan väitäkään, että vuokralla-asuva, autoton ja pienipalkkaisia pätkätöitä tekevä käsienheilutten maisteri kuuluisi edes keskiluokkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi.

Vierailija
2/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maskia tarvitse käyttää ulkona ellei ole pahassa ruuhkassa. Tuosta ei voi päätellä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut käyttävät. Kyllähän älykkyys tietyllä tavalla on hyväosaisuutta.

Vierailija
4/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maskia tarvitse käyttää ulkona ellei ole pahassa ruuhkassa. Tuosta ei voi päätellä mitään.

Miksi ihmeessä ihmiset niitä sitten ulkona käyttävät?

Vierailija
5/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas koulutus antaa tietoa, ei älyä.

Vierailija
6/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ulkona ei ollut maskit naamalla😆

Vierailija
7/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ihmiset niitä sitten ulkona käyttävät?

Kun tulen kaupunkiin niin minulla on maski kasvoilla, koska olen menossa asioille. Pidän maskia koko asioinnin ajan, en survo sitä taskuuni. Välillä olen ulkoilmassa, välillä sisällä. On eri asia liikkua kaupungilla kuin ulkoilla.

Vierailija
8/8 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää maskia ulkona ollessaan, siis ulkoillessaan, lenkillä? Eri asia, kun kulkee kaupungilla ja kävelee esim. kauppakeskuksesta ulos kadun yli mennäkseen toiseen kauppakeskukseen, noustakseen bussiin yms.

Siten saadaan uutiskuvia ihmisistä, jotka kävelevät ulkona kadulla maski kasvoillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi