Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi ollut vihainen? Tuli toisesta ketjusta mieleen. Siinä kysyttiin, miksi jotkut ovat aina vihaisia tms.

Vierailija
27.03.2021 |

Itse olen ollut vihainen vähän aikaa viimeksi varmaan viisi vuotta sitten.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten.

Vierailija
2/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Olen todella harvoin vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken, kun ulkona rääkyi joku rasittava kakara.

Vierailija
4/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just äsken, kun ulkona rääkyi joku rasittava kakara.

Suuttua nyt jonkun lapsen huudosta?

Vierailija
5/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin, varsinkin uutisia lukiessa ärsyyntyy toisten puolesta. Pari päivää sitten mies suuttui kysymyksestäni liittyen pakastemustikoiden syömiseen ja provosoi minua kunnes suutuin ja pyysin häntä menemään yksin nukkumaan.

Pikkujuttu, en olisi yhtään halunnut tai jaksanut riidellä.

Yleensä kun suutun, se kestää 5 minuuttia.

Vierailija
6/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on vit..... nyt vuoden, siitä lähtien kun ensimmäisen kerran tuli corona rajoitukset.

7/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaisuus on normaali tunne ja se pitää pystyä tuntemaan jos siihen on aihetta.

Mä olin viimeksi vihainen tänään kun tein eilen illalla hyvää ruokaa joka kelpasi perheelle, mutta tähteet olivat kuulemma liian vanhoja tänään. Näytin vihaisuuteni.

Ja, sitä ennen olin vihainen viikolla kun työpaikalle tuli uusi työntekijä joka alkoi heti valittaa kaikesta. Kätkin toistaiseksi vihaisuuteni mutta tulen näyttämään sen jos sama jatkuu.

Vierailija
8/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on haastava tunne. Musta tuntuu siltä, että sitä on nyt muhun kertynyt.

Vierailija
9/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen jostain jopa useana päivänä viikossa. Mm. ilkeydestä ja jos koen jonkun käyttävän epäreilua valtaa muiden/minun alistamiseen, elämän vaikeuttamiseen tms.

Vierailija
10/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kaikkea kansaa harmittaa tämä korona, mutta en minä siitä suuttunut ole! ap

Vierailija
11/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla hetken äkäinen ja vihainen jostakin asiasta, mutta en jää siihen tunteeseen jumiin. Olen ihan peruspositiivinen ja hyväntuulinen ihminen.

Vierailija
12/12 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Käyttäydyn kylläkin aika usein vihaisesti, että saan teinipoikani tekemään mitä haluan. Tosin toinen niistä ainakin tajuaa, etten taida kuitenkaan olla aidosti vihainen, koska usein suhtautuu kiukkuhuutooni oudon kevyesti. Toiseen uppoaa hyvin.

Muistan joskus teininä olleeni aivan hirveän vihainen, mutta en osannut sitä mitenkään purkaa enkä käsitellä. Tuli oikein raivon kyyneleet silmiin. Kotonani ei ikinä ilmaistu vihaa suoraan, eli huutaminen ja kaikenlainen aggressio oli täysi mahdottomuus. Olen aikuisena oppinut ilmaisemaan tunteita, joten ne eivät oikeastaan nykyään enää hetkauta suuntaan eikä toiseen. Senkin olen oppinut, että suru lähtee itkemällä, viha huutamalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi