Onko runsasluomisuus rumaa?
Minulla on ainakin luomia ihan järjettömästi joka paikassa - etenkin selässä :( niitä vaan tulee lisää...
Kommentit (9)
No minullakin on paljon luomia, sellaisia pieniä kärpäsen kakan kokoisia. Ainakin 50 kropassa. Keväisin tulee hieman pisamia nenän varteen. En tykkää luomista ja minusta ne on rumia.
Minusta luomet ovat aika rumia. Etenkin isot, koholla olevat. Karvaisista puhumattakaan........
Aurinkoaltistus kai osaltaan vaikuttaa luomien määrään vanhemmiten. Eli kannattaa vältellä itsensä grillaamista jo nuoresta alkaen.
Pidin luomia rumana silloin, kun itselläni oli niitä paljon. Sen jälkeen, kun poistatin häiritsevimmät, en ole pitänyt luomia rumana. Jostain syystä niitä on vaikeampi hyväksyä itsellä kuin muilla, ja tietysti sitä mitä ei hyväksy itsessään, ei niin pidä toisillakaan kauniina. En tiedä sitten miten suhtautuu ihminen, jolla näkyviä luomia ei ole koskaan ollut.
Mulla on pelkästään yhdessä kädessä 52 kpl, en ole jaksanut laskea koko kropasta. Mitä noille sitten voi? Ei niitä poistaakaan kaikkia pysty. Jokainen on omanlaisensa, jos jollekin se on ongelma niin voi voi.
Itsellä ei ole paljoa luomia enkä kyllä pidä niitä erityisen kauniina tai epäkauniina. Ominaisuus siinä kuin mikä tahansa muukin. Eli ei vaikuttaisi esimerkiksi siihen kiinnostuisinko miehestä jos hänellä on tai ei ole luomia. Tavallaan ne tekee ihmisestä aika persoonallisen ja se on hienoa.
Mulla on tosi paljon luomia ja inhoan niitä. Iän myötä niitä on alkanut tulla yhä enemmän. Haluaisin sellaisen Jennifer Lopezin ruskettuvan, tasaisen, luomettoman ihon. Muiden ihmisten luomia en pidä rumina, vaan neutraalina ominaisuutena.
Sukuvika itsellä lääkärin mukaan. Äidilläni, hänen äidillään ja isoäidillään oli paljon esimerkiksi rasvaluomia (= vanhuuden syyliä). Nyt niitä on ruvennut tulemaan itselleni. Ovat toistaiseksi ihon värisiä, mutta muuttunevat ruskeiksi ajan kanssa.
Olen poistattanut eri aikoina yhteensä noin 20 luomea selästä ja alueelta, josta rintaliivit hankasivat niitä rikki, mutta noiden rasvaluomien poisto edellyttäisi varmasti monta käyntikertaa ihotautilääkärillä ja tulisi tolkuttomat kalliiksi.
Minusta luomet ovat itselläni rumia. Siitä olen iloinen, että kasvoissa niitä ei ainakaan toistaiseksi ole.
Minulla on kasvoissa paljon luomia, mutta en anna niiden häiritä. Jos joku ei pidä niistä, niin se on sitten voi voi. :D
Ei. Ihan täydellinen olet luominesi 🙂