Aloitan nyt tekemään kotijäätelöä
Kommentit (18)
Tekisiköhän pitsaa vai teeleipiä? Vai mausteista leipää.... Teeleipä taitaa voittaa tänään :D
Vierailija kirjoitti:
Jäätelö on nyt onnellisesti jäätelökoneessa :)
🍦🍧🍨
Vierailija kirjoitti:
Minkä makuista?
Aitoa vaniljaa on hieman mausteena ja sitten on pakastemansikoista keitettyä hilloa sekaan ja kokonaisia mansikoita päälle :)
Mäkin teen, mutta ihan ilman jäätelökonetta.1
Vierailija kirjoitti:
Miten saat kuokeaa, niin, ettei tule jäätynyt pökkelö? Itse koetin ennen jäätelökonetta eri tapoja, mutta en saanut siitä kuohkeaa. Siksi ostin koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saat kuokeaa, niin, ettei tule jäätynyt pökkelö? Itse koetin ennen jäätelökonetta eri tapoja, mutta en saanut siitä kuohkeaa. Siksi ostin koneen.
Teen kondensoidusta maidosta ja kermasta ihan sähkövatkaimella.
Netissä paljon ohjeita, helppoa kuin heinänteko.
Päädyin tähän, koska inhoan kaikkia keittiövempaimia, joita pestävä ja säilyteltävä.
Olen tehnyt myös laktoosittomasta maitojauheesta, niin ei pieretä niin paljon.🤗
Nam!
Miksi et vain aloita kotijäötelön tekoa? Miksi lauserakenne on noin vinksahtanut?
Joo, tuo kondensoitu maito + kerma, tuli tosi hyvää, mutta se maito on älyttömän imelää, kermaa sai laittaa reilusti ohjetta enemmän. Se on HELPOMPAA kuin heinäteko ja ei uskois ett on itse tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko paljon lapsia?
0
Vierailija kirjoitti:
Saako lähettää terveisiä?
Saa lähettää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kondensoidusta maidosta ja kermasta ihan sähkövatkaimella.
Netissä paljon ohjeita, helppoa kuin heinänteko.
Päädyin tähän, koska inhoan kaikkia keittiövempaimia, joita pestävä ja säilyteltävä.
Olen tehnyt myös laktoosittomasta maitojauheesta, niin ei pieretä niin paljon.🤗
Nam!
Sekoitatko jäätymisen aikana myös?
Aloita mieluummin kielioppi-opinnot
Ai, pitäiskin tehdä pitkästä aikaa jäätelöä! Mun lemppari on jugurtti-limejäätelö, tykkään raikkaista enkä niin makeista jädeistä.
Mä teen nice creamia banaaneista ja mansikoista ja on hyvää.
Jäätelö on nyt onnellisesti jäätelökoneessa :)