Esimies kasaa vastuulleni hirveän määrän työtä
Palkksa ei nouse yhtään, mutta velvoitteet jatkuvasti. Muilta työntekijöiltään hän ei odota samaa, miksi siis minun tuömääräni jatkuvasti kasvaa?
Aion puhua asiasta kehityskeskustelussa, hienovaraisesti tietysti.
Mietityttää vain, miksi hän odottaa minulta niin paljon enemmän kuin muilta. Sama palkka kuitenkin kaikilla, eikä tehtäväkohtaisia lisiä tule.
Kommentit (10)
Ehkä hän luottaa sinuun enemmän kuin muihin.
Älä odota kehityskeslusteluun äläkä ”ole hienovarainen” Asia on joko korjattava ongelma ja VAADIT muutosta tai palkankorotusta tai sitten olet hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi nykyiseen palkkatasoon sopiva lukujärjestys ja noudata sitä. Jos tehtävät ei mahdu lukujärjestykseen, jätät ne vain tekemättä.
Asiaa mutkistaa se että minulla on kokemusta ja koulutusta, joka muilta puuttuu, mutta esimies ei halua jakaa töitä osaamisen mukaan, vaan minun täytyy tehdä se sama työmäärä kuin muiden ja sitten siihen lisäksi ne työt, jotka vaativat erityisosaamista.
Katso mitä tapahtuu kun alat saikuttaa. Tekeekö joku muu sinun työsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi nykyiseen palkkatasoon sopiva lukujärjestys ja noudata sitä. Jos tehtävät ei mahdu lukujärjestykseen, jätät ne vain tekemättä.
Asiaa mutkistaa se että minulla on kokemusta ja koulutusta, joka muilta puuttuu, mutta esimies ei halua jakaa töitä osaamisen mukaan, vaan minun täytyy tehdä se sama työmäärä kuin muiden ja sitten siihen lisäksi ne työt, jotka vaativat erityisosaamista.
Missä alalla tämä on mahdollista?
Työpaikkakiusaamiseen lasketaan tuokin. Eli se, että kasataan niin paljon töitä, ettei voi suoriutua niistä kohtuudella määräajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä alalla tämä on mahdollista?
Kaikilla naisvaltaisilla aloilla.
Vaihda työpaikkaa ja neuvottele itsellesi työtehtävät ennakkoon. Tuo on esimiehen harjoittamaa työpaikkakiusaamista.