Kuinka usein tilaatte woltilta?
Kommentit (12)
Eli jos tilaan jotain niin palvelu valitsee ravintolan mistä ruoka löytyy ? Paljonko tilaus maksaa annoksen lisäksi ?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tilaan jotain niin palvelu valitsee ravintolan mistä ruoka löytyy ? Paljonko tilaus maksaa annoksen lisäksi ?
Sinä valitset tavintolan. Wolt kuljettaa sinulle.
Päivittäin. Ei olla köyhiä kuten 99% palstalaisista 😊
Kerran viikossa yleensä. Varsinkin kun on viimein tullut vähän enemmän ravintoloita tänne.
Tykkään enemmän kuin Foodorasta vaikka on kalliimmat toimitukset. Siellä on monipuolisempi valikoima ja tilauksen edistyminen näkyy toisin kuin Foodoralla.
Asiakaspalvelu myös taitaa olla parempi ja ainakin on helpompi antaa palautetta kun he kysyvät sitä itse kun ruoka on tullut. Eilen tai toissapäivänä sain hyvityksenä pienen summan rahaa kuskin takia kun olin laittanut ruoalle hyvän palautteen, mutta kuskille annoin moitteet. Ravintola oli tarkistanut toiminnan ja myönsivät, että kuski on nyt hommaillut omiaan ja he selvittävät asian hänen kanssaan.
Aika usein kyllä, korona-aikaan kun haluaa tukea ravintoloita ja toisaalta syödä välillä muuta kuin itse tekemää. Kuskeja tippaan, jottei omatunto kauheasti soimaisi heidän työoloistaan.
En tilaa Woltilta, vaan ravintolasta, jonka ruuan Wolt kuljettaa. Noin kerran viikossa tilaan.
Kerran viikossa tai parissa viikossa. Tuntuu, että liian usein.
Tilasin alkuvuodesta useamman kerran viikossa woltilla. Usein kiinalaista, välillä intialaista ja pizzaa silloin tällöin. Alkoi näkyä wolttailu kuitenkin vyötäröllä niin nyt oon pari viikkoa ollu tilaamatta. Aion jossain vaiheessa taas tilata, mutta harvennan tahtia entisestä.
Mun jalat tutisee ajatuksesta et tilais ruokaa woltista, mie en osaa XD mut mie haluan herkkuruokaaXD
Joka päivä lounasruuat. Viikonloppuisin myös iltaisin
Just tänään kun kuuntelin Olohuonepodia miten tuo toimii?