Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olette viimeksi kaivanneet miestä elämäänne, vaikka yleensä tyytyväisesti omillanne?

Vierailija
26.03.2021 |

Tämä aloitus on suunnattu naisille, jotka ovat tyytyväisiä omillaan.

Itsellä kävi toissailtana niin, että olin myöhään marketissa ruokareissulla. Kello läheni 23, oli hämärää. Markettiin tuli 4-5 hengen häirikkötyyppinen teinipoikalauma. Häirikökäytös ilmeni kovaäänisyytenä, eivät väistäneet tai antaneet tilaa ihmisille, vittuilivat jotain ohi mennessään ja nauraa räkättivät perästäpäin.

Niin tää lauma tuli kassajonossa mun taakse, eivät pitäneet 2 metrin tai edes 1 metrin etäisyyttä vaan häröilivät siinä laumana ihan kosketuksen päässä. No sitten marketti menee kiinni ja samaan aikaan pakko mennä ulos. Olen kävellen liikkeellä ja se lauma myös, suunta oli sama, hidastelin ja ulkona oli pimeää. Pelottavaa.

Silloin tuli mieleen, että nyt jos olisi mies, niin soittaisin ja sanoisin tuu vastaan, odotan täällä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/3 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun löytyy joku vähänkin sellainen aloitus minkä avaan vastatakseni, niin sitten sen pilaa tekstissä ilmenevä koronohörhötys, vaikkei se liittyisi edes aloitukseen millään tavalla... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miehiä muuhun kuin seksiin. Seksiä kaipaan päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan