kauhistus jippii.fi eli elisan sähköposti suljetaan kuun lopussa. mitä teen kun on tärkeät viestit sisällä?
tällaisen viestin sain juuri:
""""Hyvä asiakkaamme! Maksuton Elisan sähköpostisi poistuu valikoimastamme ja korvautuu Elisa Sähköpostipalvelulla, jonka hinta on 2,90 €/kk. Sähköpostisi säilyminen ja muutos Elisa Sähköpostipalveluksi edellyttää rekisteröintiä.""""
minun postini ja tärkeät asiani katoavat, kun olen käyttänyt 10Mt on sopivasti ollut tekstille.
Mitä voin tehdä, en ota maksullista, kun minulla on gmail, joka toivottavasti jatkuu.
Voiko sähköposteja taltioida jotenkin? Olen ihan hämmentynyt.
Kommentit (7)
miten saan ne sinne gmailiin, kun oon huono näissä asioissa, yksitellen on hankala, miten se tehdään, jos kaikki yhdessä.
auttakaa ihmeessä. miten ne saisi isossa ryhmässä siirrettyä, idea on hyvä.
Mulle ei ees ilmoitettu mitään, vaan ilmainen elisan netti.fi sähköpostini ei vaan yks kaunis päivä enää toiminut. Tapahtui jo viime vuonna.
Jos nyt vaan otat rauhallisesti ja maksat sen 3e kuussa, mistä olet saanut vuosikausia nauttia ilmaiseksi.
Gmailin asetuksista valitse "Näytä kaikki asetukset" , valitse "Tilit ja tuonti" ja lisää kohtaan "Lue sähköpostit muiden tilien kautta" oma jippii tilisi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ees ilmoitettu mitään, vaan ilmainen elisan netti.fi sähköpostini ei vaan yks kaunis päivä enää toiminut. Tapahtui jo viime vuonna.
Mulla on kyllä toiminut🤔
Lähetät ne tärkeät viestit sinne gmailiisi.