Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan krapulassa yksin

Vierailija
25.03.2021 |

En ole tainnut olla koskaan yksin kotona kun on ollut darra :D onko harvinaista? Onko kauhean ahdistunut olo jos ei ole ketään lähellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ahdistaa jos täytyy olla ihmisten seurassa. Haluan olla rauhassa ja hiljaisuudessa.

Vierailija
2/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen yksin ja on se ahdistavampaa kuin ystävän kanssa. Kaverin kanssa mukava torkkua ja jutella ja katsoa telkkaria samalla, sekä syödä kaikkeaan sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina krapulassa yksin. On erittäin ahdistunut olo jos joku on lähellä. En vastaa edes puhelimeen, olen niin kiukkuinen ja kärttyinen enkä jaksa mitään.

Vierailija
4/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄS KISKOT VIINAA! ? Älä juo äläkä viitsi valittaa Kukaan Ei oo käskenyt Juopotteleen Nyt On Paljon Suurempia Murheita Maailmassa kun Sun pääkipus, joka johtuu juopottelusta.

Ihmisiä sairastuu ja kuolee kotonaan,..

Ihmisiä Eksyy metsään nyt on Asuinpaikkakunnalla jossa Asun Joku Eksynyt Maastoon .Sinä vaan Itse Aiheuttamasi pääkipua valitat Älä Pleace Viiti tyhjästä valittaa.

Vierailija
5/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluiten olla kumppanin kainalossa, se helpottaa ahdistusta. Jos kumppania ei olisi saatavilla, olisin mieluiten yksin peiton alla koko päivän. Kavereiden edessä en haluaisi näyttäytyä siinä tilassa. 

Onneksi ei ole enää itselleni ajankohtaista: lopetin juomisen kokonaan kamalien ahdistusdarrojen takia. 

Vierailija
6/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinä muutamina harvoina kertoina kun on ollut krapula, siis oikeasti pahoinvoipa oksentelukrapula eikä mikään "vähän vetämätön olo ja tötteröö" ,  niin olen ollut yksin sängyn pohjilla ja ämpäri vuoteen vieressä. Rauhassa vaan saada krapula menemään ohi. Parempi yksin kuin että toinen olisi paikalla, ellei tila sellainen että jotenkin pelottavaa tai ei yksin ok. 

Mutta niinä kertoina kun olen ollut kuukautisista pyörrytyksen kynnyksellä ja pyörtynytkin, niin olisi ollut ehkä rauhoittavaa jos olisi teoreettinen miesrakas ollut ihan vaan kotona, ettei yksin ole. Olisin sanonut "älä mene" heikosti kylmä hiki otsalla, mies olisi tuonut mehua ja buranaa ja sanonut silittänyt hiuksia. Ja kyllä minulla on buranat kotona, mutta muutamina kertoina ei ole ajoissa ehtinyt ottamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi