Opettaja painostaa takaisin opiskelemaan
Mulla ollut tällänen kinkkinen tilanne, että oon ollut jo pidempään saikulla masennuksen takia ja mulla on jaksaminen ihan nollissa, mutta opettaja laittaa lähes viikottain viestiä milloin palaan takaisin ikäänkuin masennus olisi sairaus, josta paranee viikossa. Etenkin kun mun diagnoosina on vaikea masennus. Mä en tiedä mitä mä nyt teen, koska mua ahdistaa tää painostaminen ihan älyttömästi. Mitä pitäisi sanoa opettajalle?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä opettaja! Miten voi olla noin empatiakyvytön opettaja? Vaikeasta masennuksesta toipuminen vaatii aikaa ja intensiivistä hoitoa ja sitä on Suomessa hankalaa saada. Älä ainakaan ota nyt mitään stressiä vaan selität asian kuten alotuksessa eli että jaksaminen on nollissa jne.
Inhottaa tollaset, jotka ei edes pidä masennusta sairautena vaan jonain asenneongelmana tai laiskuutena. Mulla meni vakavasta masennuksesta paranemiseen 3 vuotta, joillain menee rutkasti enemmän.
Kiitos. Musta on kans tuntunut aika ajoin siltä kuin se opettaja ei oikein edes ymmärtäisi, että olen sairas enkä saa sitä taikaiskulla paranemaan, vaikka kovasti haluaisinkin.
Ap
Ilmoita mihin asti saikku on. Ja pyydä toipumistauhaa
Ehkä sun pitäis ottaa yhteys opinto-ohjaajaan ja selvittää, mitkä mahdollisuudet jatkaa opintoja ja miten. Opettaja tekee työnsä ja on vastuussa arvioinnistasi.
Hirveä opettaja! Miten voi olla noin empatiakyvytön opettaja? Vaikeasta masennuksesta toipuminen vaatii aikaa ja intensiivistä hoitoa ja sitä on Suomessa hankalaa saada. Älä ainakaan ota nyt mitään stressiä vaan selität asian kuten alotuksessa eli että jaksaminen on nollissa jne.
Inhottaa tollaset, jotka ei edes pidä masennusta sairautena vaan jonain asenneongelmana tai laiskuutena. Mulla meni vakavasta masennuksesta paranemiseen 3 vuotta, joillain menee rutkasti enemmän.