Miten nauttia kesästä nyt kun kaikki festarit taas peruttu
Kysymys tulikin jo otsikossa. Olen aina ollut kova festari kävijä eli miten pystyy nauttiin kesästä ollenkaan?
Kommentit (22)
Ryypätä ja sekoilla voi ilman festareitaki.
Eihän nyt oo vasta peruttu kuin pari alkukesän festaria. Elokuussa bailataan jo ankarasti.
Et varmaankaan aiemminkaan ole viettänyt jokaista kesäpäivää festareilla.
Mitä olet tehnyt niinä muina päivinä? Samaa voit tehdä tänä kesänäkin.
Samalla tavalla kuin viime kesänä. Oletko jo unohtanut?
Miten sä yleensäkään pystyt "nauttiin" yhtään mistään, kun on noin negatiivinen maailmankuva. Pari ei ole kaikki.
Juo viinaa ja kuuntele musiikkia kotona
En nyt vaipuisi synkkyyteen. No, ehkä alkukesästä perutaan jotain ja kärvistellään vielä koronan rippeiden kanssa. Mutta loppukesästä ja alkusyksystä tuleekin sitten 2000-luvun Woodstock. Lämmintä riittää pitkälle syksyyn, festareilla kuunnellaan musaa, juodaan viiniä ja rakastellaan kaikkien kanssa.
No. Pihalle mankka ja nupit kaakkoon, mitä ns. musiikkia nyt sitten haluatkaan kuunnella. Kaljaa tai mieluummin viinaa ja blandista riittävästi. Jos sattuu hyvä sää, pyydät kaveria kaatamaan kastelukannulla jääkylmää vettä niskaan. Ehkä vielä teltta mahdollisimman muhkuraiseen ja mutaiseen paikkaan, niin a vot, siinä festaritunnelmaa. Voit pyytää vielä naapurin alkkissedän pihalle örisemään ja "viuhahtamaan".
Mää sie mehtään ja juo kiljua ja nauti rauhasta.
Mä ryyppään 40 kaverin kanssa puistossa.
ulkomaille festaroimaan. Suomen festarit on muutenkin ihan perseestä.
Tyydytän itseäni youtube-videoiden parissa.
Teen töitä ja säästän. Jos korona joskus loppuu niin pidän sapattivapaan jossain palmun alla niillä rahoilla. Säästin jo koko viime kesän, pakollisen vuosiloman käytin opiskeluun.
Tämä koronakurjuus v*tutt*a niin paljon, että olen ihan suosiolla laittanut normaalin elämän kokonaan pauselle. Päätimme yhdessä puolison kanssa, että keskitytään täysillä töihin ja uraan nyt niin kauan kuin tämä jatkuu. Lisäksi lenkkeillään ja kohotetaan muutenkin kuntoa. Meille on helpompaa, kun emme edes yritä asennoitua niin, että elämä voisi olla millään tavalla mukavaa.
Tällä samalla tsempillä kirjoitun aikanaan graduni puolessa vuodessa. Nyt on kyseessä vain vähän pidempi aika.
Jos vapaus ei enää koskaan koita, niin elämä on ohi kuitenkin. Se ja sama aloitta elämättömyys jo nyt.
pussikaljalle, biitsille, pyöräretkelle, takapihan grillibileisiin.. onhan noita tapoja nauttia suomen suvesta senkus lähtee ovesta ulos
Ei saa lähteä ovesta ulos...poliisit vartioi...
Rokotukset alkavat purra parin-kolmen kuukauden kuluttua. Olen varannut kesälomat elokuulle jolloin covid-19 on enää paha uni jostain menneisyydestä.
Etkö tee koskaan kesällä mitään muuta?