Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyvapaata keskustelua pituudesta.

Vierailija
25.03.2021 |

Taas palstalla koko eilinen uikutettiin siitä, miten naiset haluaa pitkän miehen ja miten 180cm on minimi ja miten sellaista kehdataan vaatia jne.

Kysymys kuuluu, että mitä helevettiä se kenellekään kuuluu mitä joku meistä kumppaniltaan toivoo tai odottaa? Jos ei millään löydy, niin sitten kannattaa miettiä, että pudotanko rimaa vai olenko yksin mutta sekin on jokaisen oma asia!!! Miksi ihmeessä jotakuta häiritsee se jos joku tinderissä etsii pitää miestä? Oma on asiansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kenelläkään kuulukkaan. Jotkut meistä vain kokevat oikeudekseen arvostella muiden tekemisiä.

Vierailija
2/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii justiin. Jokainen saa etsiä kumppanikseen ihan sellaista jota itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tämä vaan ei tunnu olevan kaikille selvää.

Vierailija
4/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ja huonoitsetuntoiset naiset yrittävät syyllistää.

Kyllä lyhyt kumppani kelpaa kuitenkin monelle.

Vierailija
5/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tämä vaan ei tunnu olevan kaikille selvää.

Tällä palstalla mikään ei ole kenellekkään selvää. Syyllistetään, moraalisoidaan, haukutaan, kaikkien pitäisi elää just sitä oikeaa elämää kun itse elää jne. Se, miten kukin itseensä nämä jutut täällä ottaa ja mielensä pahoittaa, niin onkin asia erikseen.

Vierailija
6/6 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse omia kriteereitään perustella kuin korkeintaan itselleen. Minulla esimerkiksi on tuttava, joka on aina halunnut ulkomaalaisen miehen. Pari hänellä on ollutkin. En ole koskaan ymmärtänyt, että miksi pitää olla jostain muualta. En ole ymmärtänyt vaikka hän on monesti yrittänyt selittää. Mutta se ei ole minun asiani eikä kenenkään muunkaan. Hän saa haluta juuri sitä mitä haluaa kuten kaikki muutkin täällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi