Vaihdatteko kotivaatteet heti, jos tiputatte vaikka ruokaa niille?
Niin, laitatteko heti pesuun jos tippuu vaikka ruokaa rinnuksille vai vieläkö käytätte?
Kommentit (13)
Käytän.
Oon ihan hirvee sotkeen ja joskus kyllä vaatteet on aika kauheen näköiset.
Illalla heitän sitten pesuun.
Saatan lähteä kauppaankin niillä likaisilla. Takki päällä niin ei kukaan nää.
Mulla nilkkoihin asti oleva toppatakki ja joskus ihan pelkässä yöpaidassa oon ollut kaupassa. Vaikka tota ei kysytty niin kerroin silti 😅
Riippuu ruuasta ja määrästä. Jos onnistun kokonaisen keittolautasellisen kaatamaan päälleni niin totta kai vaihdan, mutta jos putoaa esim. ketsuppipisara niin vaan pyyhin sen pois.
Jos oikein kastuivat tai tiputin jotain tosi sotkevaa niin kyllä. Jos vähän jotakin helposti siivottavaa tippuu niin pyyhkäisen pois. Minulla ei ole kovin paljon mukavia kotivaatteita joihin vaihtaa.
Riippuu siitä, mitä tippuu ja kuinka paljon. Jos päälleni kaatuu lasillinen maitoa, niin vaihdan. Jos tiputan leivänmuruja paidalleni, niin en vaihda. Jos paita sotkuu mustikkaan, niin se pitää pestä heti, muuten se ei lähde irti ollenkaan. Eli riippuu mitä sotku on ja kuinka paljon sitä on. Kotona paidan voi pyyhkäistä myös vaikka kostealla talouspaperilla, ei ole pakko heti pestä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän.
Mulla nilkkoihin asti oleva toppatakki ja joskus ihan pelkässä yöpaidassa oon ollut kaupassa. Vaikka tota ei kysytty niin kerroin silti 😅
Nyt setämiehet punastelee kun näkevät naisen kaupassa pitkässä toppatakissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nilkkoihin asti oleva toppatakki ja joskus ihan pelkässä yöpaidassa oon ollut kaupassa.
Teen tätä myös. Usein lähden aamulla koiran kanssa lenkillekin niin, että pyjaman päälle vedän tuulihousut ja takin.
Jos jotain kastiketta vähän tippuu, pidän päivän loppuun, mutta jos pahempaa vaihdan.
Pidän joskus samaa paitaa seuraavana päivänäkin, mutta en jos olen tiputtanut siihen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän.
Mulla nilkkoihin asti oleva toppatakki ja joskus ihan pelkässä yöpaidassa oon ollut kaupassa. Vaikka tota ei kysytty niin kerroin silti 😅Nyt setämiehet punastelee kun näkevät naisen kaupassa pitkässä toppatakissa.
No ei siä takin alla mitään kovin hehkeetä oo eli ihan suotta punastelee 😁
Mulla on nilkkapituinen minkkiturkki. Käyn kaupassa vain alusvaatteet sen alla.
Mieheni tykkää siitä, että hän tietää, mutta muut ei.
Riippuu onko koko paita spagetissa ja soosissa, vai onko vaan jotain vähän tippunut.
Eli en vaihda pienestä.
Vaihdan. Jos esim ruokaa laittaessa jotain roiskuu tai tiputan jotain päälleni vaihdan heti. Tietenkään aina ei heti huomaa mutta viimeistään sitten kun peilistä osuu silmiin
Vaihdan kun katson seuraavan kerran peiliin