Minulle kasvaa vuosi vuodelta tummemmat ja tuuheammat viikset. Olen nainen :(
Ennen selvisin nyppimällä ne pari mustaa ja paksua viiksikarvaa mutta nyt on alkanut kasvaa tummaa haituvaa enemmänkin ylähuuleen, niin paljon että nyppimällä ei enää selviä vain vahaaminen on ainoa keino jotta välttyy pitkitetyltä kivulta. Ikää vielä alle 30 eli en mikää menopausaalinen vanha nainenkaan ole. Onko tämä joku hormooni häiriö vai onko muka normaalia..
Kommentit (23)
Leukakarvoille käytän epilaattoria, viikset poistaa kosmetologi vahaamalla, niin tulee kunnolla tehtyä. Jostain syystä viikset ovat vasemmalla tuuheammat.
Mä otan joskus ne vaaleat ja hentoiset viiksikarvat semmosella vieterihärvelillä pois. Ylähuuleen ja leualle ilmestyy joskus pari mustaa ja tosi paksua karvaa. Ne poistan heti pinseteillä.
Jostain syystä ne on aina superpitkiä kun vasta huomaan ne. :D Ihan ku ois tullut yön aikana.
Olen 31v ja tämä viiksiongelma alkoi joskus 25 vuotiaana. Mulla on kaikki karvat eri värisiä melkeinpä, mutta mustia on ainoastaan nämä paksut harvat viiksijouhet ja nännikarvat - nekin harvat eikä usein ilmesty.
En ymmärrä noita kommentteja, että jos nyppii tai ajelee niin karvat muka kasvaa kahta kauheammin. Luulin, ettei nykypäivänä enää kukaan usko noihin perättömiin myytteihin.
Viiksinesi olet etuoikeutetussa asemassa.