Ihanaa kun tulee kevät ja voi käyttää taas enemmän mekkoja
Alkaa olemaan sellaiset kelit, ettei tarvitse kohta enää paksuja sukkiksia tai talvikenkiä.
Kommentit (25)
Mä olen käyttänyt koko talven mekkoja. Miksi siihen pitäisi kevättä odottaa?
Päsee taas paljastelemaan,ihanaa!💋💋
muista ajella se turkki sääristäsi
Käytän koko ajan mekkoja: smock-mekkoja, midimekkoja jne. Alla yleensä leggingsit tai muut housut. Sukkahousuja en käytä. Kesäisin suojaan ihoa auringolta eli paljain säärin en ole koskaan.
Keskimittainen mekko peittää enemmän kuin housut ja paita/takki.
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan ei enää sukkahousujakaan tarvitse.
Ja hetken päästä ei pikkareitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on keskimittainen? Polveen astiko? Kyllä mielestäni housut peittävät enemmän koska silloin paljasta pintaa ei ole näkyvissä mitä mekossa saattaa olla. Ja jos takki on pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on keskimittainen? Polveen astiko? Kyllä mielestäni housut peittävät enemmän koska silloin paljasta pintaa ei ole näkyvissä mitä mekossa saattaa olla. Ja jos takki on pitempi.
Sellaisessa rennossa hameessa ei persuksen muodot tule kovin hyvin esille toisin kuin tiukahkoissa housuissa. Mulla on talvisin jalassa pitkät saappaat, paksut sukkikset ja polveen asti ulottuva hame. Vähemmän siitä mun alakropan muotoja näkee kuin niissä housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisessa rennossa hameessa ei persuksen muodot tule kovin hyvin esille toisin kuin tiukahkoissa housuissa. Mulla on talvisin jalassa pitkät saappaat, paksut sukkikset ja polveen asti ulottuva hame. Vähemmän siitä mun alakropan muotoja näkee kuin niissä housuissa.
No tuo kuvailemasi asu on kyllä varsin peittävä. Totta puhut, onhan tiukat farkut paljon paljastavampia. Keskimittainen mekko voi tosin yhtä hyvin tarkoittaa polvipituista kesämekkoa ilman sukkahousuja, mikä mielestäni paljastaa enemmän kuin pitkät housut.
tuota... onko ap nainen vai mies?
Totta. Kohta voi laittaa punaisen minihameen päälle.
On kyllä ihanaa. Vapaat vois perua kesän ajaksi
mies53v
Mä jo tänään hiplailin kesämekkojani🥰
Talvimekot on toki käytössä mutta olen täydellisen kyllästynyt mustaan, viininpunaiseen ja harmaaseen. Ikinä löydä mitään kaunista talveksi
Käytän mekkoja ympäri vuoden, mutta kyllähän ne kesällä ovat omimmillaan.
Käytätkö alushousuja siellä alla?
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituisia mekkoja käytät?
Polveen asti tai vähän polven yläpuolelle. Ja nainen olen. -ap
Kohtahan ei enää sukkahousujakaan tarvitse.