Telian asiakaspalvelu
En tunnu koskaan pääsevän Telian asiakaspalvelusta puhelimella läpi. Siis todellakaan koskaan..riippumatta päivästä, vuorokaudenajasta. Tilanne on mielestäni kohtuuton, koska se on jatkunut pitkään. Onko muilla samoja kokemuksia? Koen Telian asiakaspalvelun tavattoman huonoksi erityisesti resurssien osalta, osin muutoinkin. Luulisin tuon olevan valtakunnallinen numero.
Kommentit (5)
Kaikilla operaattoreilla on sama juttu. Ja etenkin silloin kun laskut ovat saapuneet asiakkaille.
Käytä chattia aina kun voit. Ensin siihen vastaa robotti, mutta jos se ei ymmärrä asiaa, menet sitten asiakasjonoon chatissa ja voit sitten asioda oikean asiakaspalvelijan kanssa.
Tiedän sama juttu onneksi ei ole mikään tärkeä asia että voin hoitaa sen myöhemminkin. Liittymän kanssa oli ongelmia mutta huomasin netistä ohjeen ja kokeilen vielä sitä jos auttaisi. Tiesinkin sen neuvon. Sama kuin aikaisemmin mutta olin unohtanut.
Ikävä kuulla, ettei yhteydenotto puhelimitse ole onnistunut. Haluamme tottakai, että asiakkaillamme on mahdollisuus valita itselleen mieluisin asiointikanava ja saada asiat hoidettua sitä kautta. Tiettyinä aikoina asiakaspalveluun voi kertyä enemmän jonoa. Palvelemme asiakkaitamme useissa eri palvelukanavissa ja löydät kaikki yhteydenottokanavat täältä https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
//Joonas S.
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
On kyllä ihme, että chatin kautta pääsee aspan puheille yleensä nopeasti, mutta puhelimella ei pääse mitenkään.
Osaavatko kaikki asiakkaat edes kertoa asiaansa kirjoittamalla niin selkeästi, että aspakin ymmärtää, mistä on kyse.
Itse käytän Teliassa chattia, aina kun mahdollista.
Toki siinäkin joutuu jonottamaan, mutta onhan se helpompaa kuin soittaminen.
Ja kyllä itse olen saanut yhteyden Teliaan myös puhelimella, sinnikkään yrittämisen ja jonottamisen jälkeen.