Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihonalainen patti leuassa. Liikkuu kun koskettelee. Ehkä muutaman sentin kokoinen. Ei ole kipeä. Mikä voisi olla?

Vierailija
24.03.2021 |

Ei näy varsinaisesti ihon alta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti

Vierailija
2/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihonalainen patti.

Älä koske siihen, niin parantuu omia aikojaan yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.

Vierailija
4/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla turvonnut rauhanen tai rasvapatti. Käy lääkärissö, saat varmemman tiedon🌸

Vierailija
5/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sellainen vuosia eikä ole muuttunut mihinkään. Oletan, et just joku rasvapatti.

Vierailija
6/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muistaakseni ollu jo jonkin aikaa itsellä myös. Ap

Vierailija
7/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvapatti. Ei kannata hiplailla tai puristella koska jos se tulehtuu niin tuloksena on paise joka pitää leikata auki jotta se paranee. 

Vierailija
8/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen missä kohdassa leukaa (hampaiden puolella? leuan alla? enempi kaulassa?), voi olla monta selitystä. Sylkirauhaset ja imusolmukkeet (leuan alla) voi tulehtua vaikkei sinulla olisikaan mitään akuuttia infektiosairautta. Kannattaa käydä lääkärissä mutta koska kyseessä ei ole akuutti juttu (sinulla ei liene kuumetta?), voi ajan saada vasta kuukauden päähän tai pitemmällekin. Tarkkaile pattia mutta älä puristele.

Tunnetko "palan kurkussa" kun nielet?

Vierailija
9/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin, täällä vaikea arvioida.

Vierailija
10/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri yksityinen voi sen nopeasti tutkia vaikka ottaa koepalan mikä se on ja poistaa sen jos tarvii. On myös ötököitä jotka menee ihon sisään. Samoin voi olla rauhanen suurentunut .

Vierailija
11/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaluun kohdalla tuntuu olevan. Ap

Vierailija
12/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Itse olin joskus huolehtunut mm. selässä olevasta patista. Kävin yksityislääkärillä, joka suurin piirtein edes näkemättä sanoi kyllästyneenä, että rasvapatti, ei syytä huoleen. Et joo, jos tahtoo menettää rahansa, niin mene yksityislääkärille.

Vierailija
13/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh! Itse olin joskus huolehtunut mm. selässä olevasta patista. Kävin yksityislääkärillä, joka suurin piirtein edes näkemättä sanoi kyllästyneenä, että rasvapatti, ei syytä huoleen. Et joo, jos tahtoo menettää rahansa, niin mene yksityislääkärille.

Joillain lääkäreillä on tuommoinen asenne ja se ei ole hyvä juttu. Varmaan 95% tapauksissa kyseessä on rasvapatti mutta kyllä ne joka patti pitäisi tutkia huolella.

Vierailija
14/15 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain lääkäreillä on tuommoinen asenne ja se ei ole hyvä juttu. Varmaan 95% tapauksissa kyseessä on rasvapatti mutta kyllä ne joka patti pitäisi tutkia huolella.

Mitä ihmettä?!? Kerroin, että minä olin idiootti, ja sinä rupeat syyttämään asiantuntijalääkäriä?!? Et ihme, että jotkut asiat eivät yhteiskunnassa toimi!

Vierailija
15/15 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?!? Kerroin, että minä olin idiootti, ja sinä rupeat syyttämään asiantuntijalääkäriä?!? Et ihme, että jotkut asiat eivät yhteiskunnassa toimi!

^ Mistä moinen hiekka housuissa??!?!?!

Itsellä löytynee saman kaltainen patti luekaluun kohdilta, vuodessa on suurempi ja toisinaan pienempi. 

En ajatellut huolestua mutta kuinka AP:n tilanne tänään?

Kiinnostaa