Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä mallinen luusto saa ihmisen näyttämään hoikkemmalta, kuin on todellisuudessa?

Vierailija
23.03.2021 |

Ainakin itse olen lievästi ylipainoinen 162cm nainen ja tosi pieniluinen. Ihmiset alkavat sanomaan, että sähän oot pieni ja hoikka.
Paino oikeasti 67kg.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no kasvoissa ainakin korkeat poskipäät ja kulmikkuus, leveähköt leukaperät. Mä olen melkein satakiloinen nainen (pituutta 170 cm) ja ei ole kaksoisleukaa. Kasvokuvastani ei arvaisi, että painan näin paljon. Luustoni on rotevaa mallia (leveät hartiat, isot kädet ja jalat), olisin täysin normaalipainoisen näköinen 70 kg painavana, no itse asiassa olisin normaalipainoinen.

Vierailija
2/3 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilot on alavartalossa eikä ylävartalossa. Alavartalon kilot menee helposti piiloon takapuoleen ja reisiin ja ne saa vaatevalinnoilla piiloon. Iso pää tekee isomman näköiseksi sekä iso ylävartalo kuten leveät hartiat ja isot rinnat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kilot on alavartalossa eikä ylävartalossa. Alavartalon kilot menee helposti piiloon takapuoleen ja reisiin ja ne saa vaatevalinnoilla piiloon. Iso pää tekee isomman näköiseksi sekä iso ylävartalo kuten leveät hartiat ja isot rinnat.

No ei välttämättä. 

Mulla menee kilot reisiin ja peppuun, ja koska lenkkeilen, näissä on myös lihasta.

Työkaverini selvästi minua lihavempi, on mahaa, mutta näyttää jopa hoikemmalta, kun hänen alakroppansa pieni. Käyttää neuletakkia, jolla peittää keskivartalonsa kilot.