Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin mökin ja olisin siellä koko ajan, mutta olen köyhä eikä ole varaa. Kaikilla kavereilla taas on perintömökit, mutta eivät käy siellä kuin kerran vuodessa.

Vierailija
23.03.2021 |

Väärin on mennyt sekin. Ja he ovat saaneet nuo viimeisen päälle laitetut mökit perintönä, mutta eivät jaksa käydä siellä. Itse olisin mökillä koko ajan, jos olisi sellainen, mutta täällä pitää olla kaupungin kopissa vankina.

Ärsyttävää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meiltäkin meno mökki mahdollisuus kun tuli korona, kaikki joihin olisi ollut varaa, meni.

Vierailija
2/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mökki, missä käyn talvella harvemmin. Pilkkimistä harrastava tuttavani käy mökillä talvella päiväseltään tai ehkä yöpyy yhden, joskus jopa kaksi yötä. Win-win tilanne meille kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kävisi ihan hyvin sellainen pikkuinen 15 neliön mökki ulkovessalla, jota laittelisin kuntoon, mutta siihenkään ei ole varaa. 

Vierailija
4/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mökki, missä käyn talvella harvemmin. Pilkkimistä harrastava tuttavani käy mökillä talvella päiväseltään tai ehkä yöpyy yhden, joskus jopa kaksi yötä. Win-win tilanne meille kummallekin.

Mökkisi pitäisi sosialisoida ja antaa niille, jotka arvostavat sitä.

Vierailija
5/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen antanut sen pilkkijätuttavani käyttöön. Etkö osaa lukea?

6/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana että vuokrat mökeissä on niin korkeat. 

Etkö uskalla nätisiti kysyä joltain jooka voisi lainata vaikka pihasiivousta vasten. 

Vierailija
7/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei liene niiden mökin perijöiden syy että ap on köyhä vaan johtuu ap:n omista valinnoista. Ja perintövero on niistäkin mökeistä maksettu ja kuluja on koko ajan joten lakkaa ap kitisemästä.

Vierailija
8/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sori. Saat pitää mökkisi. Kunhan annat minun olla siellä toukokuun ekasta syyskuun vikaan päivään saakka. Voin remppailla siellä ja pitää paikat kondiksessa.

Diili?

Vierailija
9/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäis koska ne eivät tajua ettei sellaisen ylläpito ole halpaa. Kohta ois kaikki mökit korjauskelvottomassa kunnossa.

Vierailija
10/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vuokraa vaatimaton saunamökki osaksi vuotta edullisesti joltain yksityiseltä äläkä nitise. Tarjoudu vaikka hakkaamaan puita tai siistimään pihaa osavuokrana. Ei muiden omaisuus sinulle kuulu. Ei maailmassa ole mitään mökkikarmaa.

Vierailija
11/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei liene niiden mökin perijöiden syy että ap on köyhä vaan johtuu ap:n omista valinnoista. Ja perintövero on niistäkin mökeistä maksettu ja kuluja on koko ajan joten lakkaa ap kitisemästä.

Mitä sinäkin mätisäkki olet omaisuutesi eteen tehnyt? Et yhtään mitään. Pidä siis suutasi soukemmalla.

Vierailija
12/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sori. Saat pitää mökkisi. Kunhan annat minun olla siellä toukokuun ekasta syyskuun vikaan päivään saakka. Voin remppailla siellä ja pitää paikat kondiksessa.

Diili?

Et siis todellakaan osaa lukea. Vain TALVELLA mökki on vähemmällä käytöĺlä.

Vierailija
13/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diili?

Et siis todellakaan osaa lukea. Vain TALVELLA mökki on vähemmällä käytöĺlä.

Ja minä haluan sen KESÄLLÄ.

Älä nyt yhtään ala.. tiedät kyllä.

Vierailija
14/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Talviasuttava mökki olisi ihan parasta. Harmi tosin, etten osaa ajaa autoa - sekin rajoittaa mahdollisuuksia, vaikka joku halvempi mökki löytyisi tai olisi vuokrattavana.

Vierailija
15/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Perhana että vuokrat mökeissä on niin korkeat. 

Etkö uskalla nätisiti kysyä joltain jooka voisi lainata vaikka pihasiivousta vasten. 

Pakkoko on juuri Lomarenkaan viiden tähden mökkejä katsella. Voi kysellä netissä tai tutuilta olisko joillain lähes käyttämätön pikku tönö sopuhintaan. Moni perikunta tai kaukana asuva käy vain piipahtamassa mökillään 1-2 x kesässä ja voisi olla kiinnostunut. Mökeillä voi myös olla useita rakennuksia ja voi vuokrata vaikka saunakamaria silloin tällöin.

Kallista se on mökin remppaus ja ylläpitokin. Itse en kyllä kysyisi että saanko ängetä kotiisi siivousta vastaan ilmaiseksi, hävytöntä.

Vierailija
16/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinäkin mätisäkki olet omaisuutesi eteen tehnyt? Et yhtään mitään. Pidä siis suutasi soukemmalla.

Olepa sinä hiljaa. Suomessa on ihan laillista periä vanhempansa. t.eri

Vierailija
17/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten apn tilanne on seiskan mukaan kiinni hänen omista valinnoista??? Eihän kukaan voi valita varakkaita vanhempia perintömökkeineen. Eihän mökin perineetkään ole saaneet mökkiä omien valintojen ansiosta. Ymmärrän apn tilanteen ja ajatukset. Mulla ehkä keskituloisena virkamiehenä olisi mahdollisuus ostaa mökki, mutta olisihan semmoinen hauskempaa periä. Valitettavasti vanhemmiltani en tule perimään kuin muistot ja velat, mutta ei tämäkään minun valinnoistani johdu. Ainoa, mitä olisin voinut tehdä toisin on se, että köyhän ei olisi kannattanut naida toista köyhää.

Vierailija
18/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole perintömökkiä.

Menin itse töihin, lakkasin olemasta riippuvainen muista ja ostin mökin. Olen siellä just niin paljon tai vähän kuin huvittaa.

Vierailija
19/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tahtoo mennä, että työttömillä pummeilla riittäisi aikaa vaikka mihin, mutta ei ole varaa tehdä. Niillä joilla olisi varaa ei taas ole aikaa kun joutuvat tekemään ihan töitä rahojensa eteen.

Vierailija
20/20 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko joku tietämään onko mökkejä vuokrattavissa vaikkapa puoleksi vuodeksi (kevät-syksy) yksityisiltä toimijoilta miten paljon? Parasta olisi, jos tästä voisi tehdä jokavuotisen perinteen ja tietysti käyvällä hinnalla. Pitäisi olla luottamus puolin ja toisin. Mutta kun ei tunne ketään sellaista.

Sukumökki kyllä löytyy, mutta en lähde sinne koska haluan olla rauhassa ja siellä se ei onnistu.