Laihtuuko voxralla?
Kommentit (5)
Lähtee ruokahalu ja sitä kautta laihtuu, jos laihduttaa.
Tuskin. Itsestäni tuli todella aggressiivinen sekä sain pahaa ihottumaa siitä. Lopetettiin muutaman kuukauden kokeilun jälkeen.
Minä en ole koskaan pystynyt hillitä syömistäni, sama homma myös alkon ja tupakan suhteen. Ensimmäisestä päivästä lähtien kun voxraa söin, pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni (35v) valita itse syönkö, juonko tai poltanko, eli kaikki mielihalut lähti. Oli uskomaton fiilis, että tältäkö normaali elämä tuntuu. Eli kyllä laihtuu jos kyse siitä ettei voi syömistään rajoittaa. Harmittaa että lääke ei kuitenkaan pitemmän päälle sopinut itselleni, tuli vainoharhaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan pystynyt hillitä syömistäni, sama homma myös alkon ja tupakan suhteen. Ensimmäisestä päivästä lähtien kun voxraa söin, pystyin ensimmäistä kertaa elämässäni (35v) valita itse syönkö, juonko tai poltanko, eli kaikki mielihalut lähti. Oli uskomaton fiilis, että tältäkö normaali elämä tuntuu. Eli kyllä laihtuu jos kyse siitä ettei voi syömistään rajoittaa. Harmittaa että lääke ei kuitenkaan pitemmän päälle sopinut itselleni, tuli vainoharhaa jne.
Älä liikaa harmittele. Mulla kävi yhden toisen lääkkeen kanssa tuo kuvailemasi ilmiö "syömisen hallinta". Teho kuitenkin hiipui muutamassa kuukaudessa tuon syömisen suhteen. Valitettavan yleistä lääkityksessä, että hyvät vaikutukset laimenee. Sullakin olisi voinut käydä niin. Nyt käytän voxraa ja tämä taas ei vaikuta syömiseeni mitenkään. Ei ainakaan positiivisella tavalla.
Ei. Tosin ei nostakaan painoa, kuten jotkut muut lääkkeet. Painoni pysynyt samana.