Fazerin punaiset marjat levy lopetettu
Kysyin fazerilta asiaa, kun ihmettelin sitä ettei missään oo enää myynnissä. H*lvetin mahtavaa!! Fazerin paras levy lopetettu, kyllä pistää niin vihaksi koko firma jo nykyään!!
Kommentit (61)
Syöt muutenkin törkeästi liikaa suklaata, joten hyvä päätös terveytesi kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, ihan turha levy.
En ole tätä otsikon mainitsemaa suklaata tainnut edes maistaa koskaan, mutta minusta Fazerin sininen on ihan turha levy. Sen valmistus voitaisiin lopettaa.
Sinänsä sama kunhan Fazerin punaista vaan saa jatkossakin. :D
Ei muuta kuin uuden lempilevyn metsästykseen, valinnanvaraa riittää! Minusta menee jo ihan älyttömyyksiin näiden uusien levyjen jatkuva lanseeraaminen. Fazerin Suffelipuffilevy oli ihan huijausta, sillä ei ollut suffelin eikä puffin kanssa mitään tekemistä, tavan halpisriisiä seassa. Turkinpippurisuklaa oli surkea yritys imitoida muiden salmiakkisuklaita.
Voi paska. Se oli paras levy by far.
voi hitsi! mun suosikki, samoin kuin se tuttifrutti ja sekin oli vain kausimaku.
Ja mun suosikki oli se popcornin makuinen. Olin varmaan ainut ku tykkäsi siitä.
Laittakaa palautetta että halutaan takaisin. Oli minunkin lempisuklaa. Nuo uudet on aika surkeita olleet :/
Mäkin tahdon punaiset marjat takaisin! ;(
Vierailija kirjoitti:
Syöt muutenkin törkeästi liikaa suklaata, joten hyvä päätös terveytesi kannalta.
Minua ihmetyttää, että ihmiset ei tee omaa suklaatansa.
Se on niin helppoa, ja kontrolloit itse miten terveellistä tai epäterveellistä siitä tulee.
Nyt kaikki laittamaan fazerille viestiä! Itellä ollu kaks ehdotonta suosikkia, punaiset marjat ja kokonainen hasselpähkinä. Ei nää uutuudet ja kausimaut voita niitä vanhoja hyviä suklaalevyjä! :D suffelipuffi hyvänä esimerkkinä.
Pitkästä aikaa teki mieli ostaa kys. suklaalevy ja olen sitä kaupoista etsinyt. No, selvispähän syy miksei oo löytynyt.
Harmi, oli ihan lempparia suklaata! :(
Vierailija kirjoitti:
No mun suosikkeihin se ei ainakaan kuulunut, että ihan sama.
No voi että kun kiva kuulla!
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä terveysintoilijoita oikein piisaa? Elämästä kuuluu nauttia, kohtuullisesti toki.
Aina sama juttu; parhaimmat tuotteet lopetetaan ja tilalle tulee jotain aivan skeidaa...
Tietääkö joku, mahtaisko tuota suklaata saada ostettua vielä jostain?
Siis aivan mielettömän hyvää suklaata! 😩❤️
No mun suosikkeihin se ei ainakaan kuulunut, että ihan sama.