Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison taloudellinen epäarvoistaminen

Vierailija
23.03.2021 |

Vaimo viime viikonloppuna kertoi että olen epäarvoistanut hänet taloudellisesti kun en ole pakottanut töihin.

Hän on omasta halustaan tehnyt 20 vuotta 20h tuntista viikkoa. Olen joskus kysynyt, että aikooko siirtyä 40h viikkoon kun lapset ovat kasvaneet.

Omia rahoja meillä ei ole ollut ja käyttötilillä on aina ollut yli 10 000€

En oikeasti ymmärrä, että sekin on ollut väärin kun olen kustantanut perheemme elämisen ja en ole pitänyt kiinni omista rahoistani.

M46

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen eläkkeensä on jäämässä varsin pieneksi, mutta tuota voisi kohentaa mm. laittamalla sivuun säästöjä.

Kysyppä häneltä itseltään tarkemmin, että mitä oikein meinaa, kun omasta mielestäsi tilanne on mennyt näin.

Miksi pariskunnat eivät osaa keskustella keskenään ja tämä palsta on muka joku tulkki tai sovittelija?

Vierailija
2/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sun olisi pitänyt maksaa hänelle eläkettä. Voit nyt alkaa maksaa korkoineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sun olisi pitänyt maksaa hänelle eläkettä. Voit nyt alkaa maksaa korkoineen.

Eihän se ole miehen asia paikata työhaluttoman puolison eläketurvaa. Miksi olisi?

Vierailija
4/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisiä ja pitää johonkin purkaa...

Vierailija
5/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen eläkkeensä on jäämässä varsin pieneksi, mutta tuota voisi kohentaa mm. laittamalla sivuun säästöjä.

Kysyppä häneltä itseltään tarkemmin, että mitä oikein meinaa, kun omasta mielestäsi tilanne on mennyt näin.

Miksi pariskunnat eivät osaa keskustella keskenään ja tämä palsta on muka joku tulkki tai sovittelija?

Ei eläke edes jää pieneksi jos pysymme yhdessä.

Minulla on vakuutus kuoressa reilu 400 000€ meidän eläkkeeksi. yrittäjänä en saa muuta kuin kansaneläkkeen. Tavoite on miljoona alle kymmenessä vuodessa.

Dialogian taito puuttuu melko monelta ihmiseltä. Siksi turvaudun ymmärtämöttämyydessäni mehiläis aivoihin. On minulla teorioita miksi ajatteli moisest, mutta ne liittyvät hesarin julkasuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän