Epäilen että lapseni käyttää huumeita
Epäilen lapseni käyttävän huumeita mutta aina kun kysyn niin hän sanoo ettei käytä eikä ikinä käyttäisi
Kommentit (32)
Onko tämä se kotona asuva 6. luokkalainen narkomaani-alkoholisti joka kakkaa housuihin?
Vierailija kirjoitti:
minäkin epäilen, mutta en tiedä mistä olisi moiseen saanut rahaa
Huumeet eivät ole oikeasti kovin kalliita. Toki jos joka päivä alkaa käyttämään niin annoskoot kasvavat, mutta siinä kohtaa on niin koukussa, että on valmis varastamaan.
Mun lapsi pössytteli. Näkyi silmistä, haju imelä. Kielsin tosiasian. En ottanut lapsen, nuoren aikuisen kanssa puheeksi. Ajattelin, et kyllä kertoo itse. Niin hän sitten kertoikin. Halusi lopettaa, annoin jo aikuiselle lapselleni tukeni. Ei pössyttele enää. Tästä on monta vuotta.
Nyt otat sen verran rauhallisesti että lapsi voi puhua sinulle avoimesti vaikka sitten huumeista.
Huumeidenkäyttö ei välttämättä ole maailmanloppu mutta varsinkin nuorilla se käyttö on holtitonta, riskeihin ei uskota tai niistä ei tiedetä.
Mene aluksi päihdelinkkiin ja keskustele siellä muiden päihteidenkäyttäjien sukulaisten kanssa näistä asioista. Tämä ei ole hyvä foorumi hakea neuvoa ja tukea tähän ongelmaan mutta sellainen löytyy kyllä. Päihdelinkki on ihan viralinen sivusto eikä mikään narkkijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäilet hänen käyttävän huumeita?
Mun pirit on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
minäkin epäilen, mutta en tiedä mistä olisi moiseen saanut rahaa
Ei se ole mitään kallista touhua mikäli osaa pitää homman aisoissa, eli ei niitä tarvitse jatkuvasti käyttää. Ja "niihin" jää koukkuun hyvin pieni osa kokeilijoista, suurin osa voi viihdekäyttää pari kertaa kuukaudessa kuten monet käyttävät alkoholia.
Sano, että äidiltä pameja jos jättää piikittämisen.
Tekee tajunnanlaajentamiskokeiluja mikroannoksilla luonnontuotetta vai onko se jotain vaarallisempaa synteettistä ainetta?
Käyttääkö huumetta vai huumeita? Nykynuorista ainakin puolet kokeilee eikä kokeilu ole vielä käyttöä.