Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kyllästynyt minuun. Avioliittoa 3v, yhdessäoloa 7v

Vierailija
22.03.2021 |

Meidän avioliitto on ollut kämppäkaveruutta jo yli vuoden. Mies nukkuu sohvassa, minä sängyssä. Hän ei hipaisekkaan minua. Ei pusua, ei ohi kulkiessaan silitä eikä millään lailla noteeraa olemassaoloani. Tämä menee nopeasti kokoajan vaan huonompaan suuntaan. Seksiä ei ole ollut aikoihin. Siis ei minkäänlaista. Ei edes niin että minä olisin ollut antava osapuoli koska miestä ei huvita. Olen mennyt hänen lähelleen ja koittanut pussata mutta hän lähinnä pitää suun kiinni eikä pussaa takaisin. Illalla haastaa riitaa jotta saisi taas syyn jäädä sohvalle nukkumaan tai tekemään mitä tekee. Kun en provosoidu niin hän suuttuu siitäkin.

Päivät alkanut nukkumaan. Parhaimmillaan jopa 6 tuntia putkeen. Ei pelaile mitään pelejä tai katsele leffoja tms.

Riitoja meillä ei ole ollut tai mitään sellaista jonka arvelisin askarruttavan häntä.

Toista naista (tai miestä??) hänellä ei ole, siitä olen melko varma mutta sitä en voi tietää onko hänellä kiikarissa joku toinen josta haaveilee.

Kerran heräsin ja yläselkäni oli niin kipeä että tuntui kuin 10 puukkoa olisi työnnetty selkään. Valittelin kovaan ääneen että ai ai ai. Miestä ei kiinnostanut. Jos paikallani olisi ollut kuka tahansa muu niin varmasti olisi kysynyt että onko kaikki kunnossa. Minusta hän ei ole kiinnostunut pätkääkään.

Mitä on tapahtunut? Olen valmis kokeilemaan uutta, mennä jonnekkin ja mitä vaan mutta mies on ihan haluton yhtään mihinkään. Hereilläolo aikansa pyhittää kaikelle sellaiselle touhulle jonka tietää minua ärsyttävän. Ja kun en reagoi niin täysin tyhjästä alkaa taas raivari.

Olen yrittänyt rauhallisesti puhua mutta mies lähtee toiseen huoneeseen pakoon tai alkaa huutaa JOO JOO JOO JOO minun päälle. Ei suostu kuuntelemaan. Ei auta itku, ei mikään vaikka kuinka kiltisti koitan puhua. Missä vika??

Siltä varalta jos jollekulle tulee mieleen että ulkonäköni olisi muuttunut avioliiton myötä niin ei ole. Olen edelleen hoikka ja hyväkuntoinen nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei.

Ap ja palsta: monet teistä vain on tylsiä. Siihen ei ole lääkettä eiä (onneksi) valtion tukea.

Olkaa mielenkiintoisempia.

Vierailija
2/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kuulostaa siltä, että mies yrittää ajaa sinua kauemmas ja saada sinut päättämään avioliittonne kun ei itse siihen pysty. Oletko tehnyt jotakin ihan kamalaa mikä saisi miehen käyttäytymääm noin? Sinuna en katselis noin törkeää käytöstä vaan ilmoittaisin, että jos ei käytös muutu niin tulee ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on moro ja näkemiin.

Vierailija
4/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pelkuri, joka todennäköisesti haluaisi erota, muttei viitsi olla eron vireille laittava osapuoli, koska pelkää että ”mitä sukulaiset/ystävät/duunikaverit/vastaantulijatkin siihen sanoo :(”. Haluaisi itse tod.näk. olla jätetyn roolissa, jotta keräisi sympatiapisteet.

Vierailija
5/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haaskaat elämääsi moiseen? Tee teille molemmille palvelus ja lähde omia polkujas. Ei tuosta enää mitään tule.

Vierailija
6/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että mies on masentunut.

Vierailija
7/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus 7 vuoden kriisi.

Vierailija
8/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerroit juuri kuvauksen minun mieheni käytöksestä. Ihan sama tilanne.

Vierailija
11/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku sairaus, aivokasvain tai jotain psyykkistä, Alzheimer tai muu vastaava. Vai käyttääkö huumeita?

Vierailija
12/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäää. Joku toinen kiikarissa.

Vierailija
14/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä näytä. En usko sekuntiakaan, että pystyt miestäsi muuttamaan. Hän ei rakasta sinua ja todennäköisesti haluaisi elää myöskin ilman sinua. 

Oletko edes kysynyt häneltä, että haluaako hän erota?

Vierailija
15/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin kovaan ääneen että ai ai ai. 🤦‍♀️ Realy? Aikuinen ihminen?

Vierailija
16/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=miesten+vaihdevuodet&client=safari&chann…

Miksiköhän miesten vaihdevuosista puhutaan edelleen vähän? Minkä ikäisiä te olette ja koska mies on käyny lääkärin tarkastuksessa?

Vierailija
17/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne ja mies myöntänyt avoimesti ettei rakasta. Seksi kyllä kelpaisi! Alkuperäisenä syynä se, että haluaisi erilaista, ei lapsiperheen elämää. Se on vähän voi voi. Itse tähän halusi ja saa nyt olla. On nimenomaan pelkuri joka ei pysty jättämään perhettä. Olis ollut tarjolla myös kivaa lapsiperhe-elämää parisuhteella, mutta miehen elämä on nyt sitä pas"kaa perhearkea,sekä myös lisäksi selibaattia ja sohvalla nukkumista. Suhteellisen tyhmää mieheltä ajaa elämänsä tähän jamaan, mutta meitä on moneen junaan jne.

Vierailija
18/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pettäisi, hän olisi todennäköisesti innokas olemukseltaan, eikä noin angstinen.

Varmaan odottanut jotain suurta ja huimaa elämältä ja on pettynyt kun tajusi ettei näin ei ole, niinkun ei ole muillakaan meillä taviksilla.

Mutta vain miehesi tietää syyn, joten laita hänet kertomaan tai jatka elämääsi, tiedän että helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos hän haluaa tuhlata elämäänsä älä tee samoin!

Vierailija
19/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että sinussa ei ole mitään vikaa vaan olet uhri ja ansaitset parempaa. Ota ero ja vaadi hyvitystä menetetystä ajasta rahana. Se selkä kipukin johtui miehestä kun aiheutti sen käytöksellään.

Vierailija
20/31 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne ja mies myöntänyt avoimesti ettei rakasta. Seksi kyllä kelpaisi! Alkuperäisenä syynä se, että haluaisi erilaista, ei lapsiperheen elämää. Se on vähän voi voi. Itse tähän halusi ja saa nyt olla. On nimenomaan pelkuri joka ei pysty jättämään perhettä. Olis ollut tarjolla myös kivaa lapsiperhe-elämää parisuhteella, mutta miehen elämä on nyt sitä pas"kaa perhearkea,sekä myös lisäksi selibaattia ja sohvalla nukkumista. Suhteellisen tyhmää mieheltä ajaa elämänsä tähän jamaan, mutta meitä on moneen junaan jne.

Teidän suhde on jossain erikoisasemassa ja turvassa pettämiseltä?

Ja suloista tämä naisen kosto...yhtään et itse kärsi tilanteesta tai lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan