Olen 59 vuotias naine vieläkö minulla on mahdollisuuksia saada mieskaveria?
Ei mitään yhteen muuttoja vaan sellaista kivaa yhdessä oloa ja matkustelua ihan kotimaassa. En kyllä aktiivisesti etsi, minulle sopii olla yksinkin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on parasta ennen -päivämäärä mennyt ohi kauan aikaa sitten.
Ohis mutta olen huomannut että kaikkein paskimpiin ja ilkeimpiin naisvihakommentteihin tulee hyvin usein neljä yläpeukkua. Usein suorastaan huvittaa kun on tyyliin 50 alapeukkua ja aina ne neljä yläpeukkua.
zeus kirjoitti:
Riippuu värkeistä,kyllä yli 60 vuotiaan p....i maistuu ja tuntuu monesti paremmalle kuin nuoremman...kokemusta molemmista kyydeistä paljon...
Täältä saisit hyvää ja hellää hoitoa jos seksiä vailla olet sinä 59v nainen
Vierailija kirjoitti:
Jaahas oisko kuitenki pikku sutinat mielessä ja k..lli muutoinhan kaveriksi sopis nainenkin.
No tietysti. Mikäs idioutti sää oot
Minkä tahansa ikäinen nainen tarvitsee miestä kuin kala trapetsinarua. Ellei mies ole tietty komea ulkomaalainen. Tunneälykäs ja kypsä. Mitä Suomen riivitaavit ei ole valirettavasti.
Cmon teuwo. Oikeasti. Etsi joku terapeutti itsellesi. Typerät aloituksesi rikkoo vain oman mielesi.
;)
Kuten 80 v äitini sanoi, kun kertoi kaverinsa saamasta huomiosta: ei se ikää katso.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat ja dissaat?
Vierailija kirjoitti:
Palvelutaloista löytyy 80+ miehiä
Ammattina dissaaja? Sua ei tarvita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Idari. Kuvitteletko tosiaan kaikkien paappojen seukkaavan kakskymppisten kanssa?
zeus kirjoitti:
Riippuu värkeistä,kyllä yli 60 vuotiaan p....i maistuu ja tuntuu monesti paremmalle kuin nuoremman...kokemusta molemmista kyydeistä paljon...
Sairas kiusaaja. Onko oikein ammatti sulle??
Mä oon 58, enkä tarvii kyllä miestä enää siihen hommaan, mutta onhan tuo ukko muuten tuossa ihan mukaa, kun auttaa, jos tarvitsee jotain apua töissä yms.
En oo harrastanut hänen kanssaan sitä enää kohta 15 vuoteen. Ensin oli tottuminen siihen, ettei ukko ole kiinnostunut siitä, mutta nykyään on helpottunut, kun ei kuivia paikkoja hankaa, sillä kyllä ne 15 vuodessa ovat kuituneet.
On kyllä hiukan ihme ukko, mutta on silti auttavainen eli en ole jaksanut vaihtaa, vaikka alkuun sitä eleli puutteessa.
Kumma kyllä miten iskee miehenkaipuu, vaikka järjellä ymmärtääkin että eihän se mihinkään hyvään johda.
N49
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Sulle nyt ei ainakaan ketään löydy, ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu limakalvojen kunnosta.
Sulla riippuu... katseppa sinne alakertaan🤮
Minä olen 58v ja kyllä olen liian vanha. Edellisestä suhteesta 16 vuotta. En kehtaisi edes ajatella jotain suhdetta ikäisenäni. Tässä iässä on jo päiväykset vanhentuneet. Odotan eläkkeellepääsyä ja rauhallisita vanhuutta.
Todellakin löytyy ja on mahkuja!! Go sis, go!!
Jos olet oikeasti virolainen ("naine" kun sanoit olevasi) niin ehkä jos olet myös hyvännäköinen.
Meidän pojan kummitäti rupesi seukkaamaan 57-58 vuotiaana miehen kanssa joka on n 15 vuotta vanhempi. Ei tunnu häiritsevän ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Moni tämän ikäinen nainen tietää sen ilman sinun sanomistakin, eikä minun tarvitse parhaimmillani enää ollakkaan, riittää että kelpaan sille yhdelle. Ps. Tulet kyllä perässä.
-eri, sivusta-