Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhallisesti alkanut ja tasainen parisuhde - hyviä kokemuksia?

Vierailija
22.03.2021 |

Oletko onnellisessa parisuhteessa, jossa ei ollut räiskyvää alkua vaan homma on kehittynyt hitaasti? Olisi kiva kuulla tarinanne <3

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mitä haetaan räiskyvällä alulla. Meillä on ollut tasaista ja rauhallista jo kymmenen vuotta, mutta kovin hitaasti ei edetty. Puolen vuoden seurustelun jälkeen muutettiin yhteen ja vähän sen jälkeen kihloihin. Naimisiin parin vuoden seurustelun jälkeen.

Alusta asti ollut sellainen olo, että toisen olisi tuntenut aina ja toiseen voi luottaa. Vaikeuksista selvitty ilman suurempaa draamaa, tunteita ja rakkautta on, mutta enempi sellaista arkista ja kestävää, ei ilotulitusta ja "suuria tunteita".

Vierailija
2/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vastaus voisi olla mun kirjoitus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskyvällä tarkoitin ehkä sellaista suuria tunteita, vahvaa vetovoimaa ja kiihkeää intohimoa. Jotenkin sellaista todella intensiivistä ihastumis/rakastumiskokemusta. Kiitos vastauksista tähän mennessä!

Ap

Vierailija
4/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta onnellisuudesta en niin tiedä enää. Yhdessä ollaan tasaisesti jaksettu maailmaa katsella yli 20 vuotta mutta olen viime vuosina havahtunut siihen, että vaikka kyllä rakastan ja olen kiintynyt puolisooni en ole koskaan ollut häneen rakastunut. 

Vierailija
5/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räiskyvät aluthan ne vasta surkeita onkin. Tietää kaikenmaailman räiskymistä sitten muutenkin, eikä millään hyvällä tavalla.

Vierailija
6/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen masentui ja muutti toiselle paikkakunnalle, kun en jaksanut joka päivä ja viikonloppu muuta kuin siivota sen jälkiä ja ulkoiluttaa koiraa.

Vierailija
7/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi