Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoploppien jättiliukumäet yms.

Vierailija
22.03.2021 |

Minkä ikäisille lapsille ne on tarkoitettu? Nyt ei taideta koronan takia mennä, mutta kunhan tämä aalto hiipuu ja lapsen kolmevuotissynttärit koittaa, niin sitten katsotaan uudelleen.

Eli voiko kolmevuotiaan huoletta antaa kiipeillä ja touhuta niin kuin haluaa, vai pitääkö osa aktiviteeteista joko kieltää tai olla itse mukana? Mitkä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on erikseen pienemmille lapsille omia laitteita, noi jättimäet ehkä +5v...

Vierailija
2/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan 8-vuotis synttäreitä vietettiin HopLopissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää olla itse lapsen mukana, vaikka jotkut jättää valvomatta, mutta lapsi voi loukkaantua liian haastavissa laitteissa ja pitää valvoa että trampoliinilla ollaan vaan yksi kerrallaan ja liukumäessä ei lasketa kenenkään päälle, ei töntiä, tapella... Se "vauva puoli" on ihan hyvä pienempien kanssa...

Vierailija
4/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapselle ne hurjat liukumäet oli liian hurjia 3-vuotiaana. Mutta 4-vuotiaana uskalsi laskea niitä ensin äidin kanssa yhdessä, sitten vähitellen jo itsekseen.

Alle 5-vuotiaan kanssa pitää kyllä isomman sisaruksen tai vanhemman mennä perässä siellä telineillä. Muuten lapsi voi eksyä ja hätääntyä, ne on aikamoisia sokkeloita. Ne on vaan tehty niin mataliksi, että aikuisen pitää kulkea siellä pää kumarassa ja hartiat kipeytyy...

Vierailija
5/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on erikseen pienemmille lapsille omia laitteita, noi jättimäet ehkä +5v...

Mun mies halusi laittaa jo kaksivuotiaan jättimäkeen, ja käytännössä riideltiin julkisesti siellä.

Siihen aikaan puljulla oli vielä joku mainoskampanja, että (vanhempi) Älä ole Ei, ei.

Vierailija
6/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö, työntekijöitä kohdellaan huonosti.

Vierailija
7/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pitää olla itse lapsen mukana, vaikka jotkut jättää valvomatta, mutta lapsi voi loukkaantua liian haastavissa laitteissa ja pitää valvoa että trampoliinilla ollaan vaan yksi kerrallaan ja liukumäessä ei lasketa kenenkään päälle, ei töntiä, tapella... Se "vauva puoli" on ihan hyvä pienempien kanssa...

Entä jos vanhempi itse on kookas. Onko silloin muka turvallista laskea mäestä lapsi sylissään?

Vierailija
8/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vanhempi itse on kookas. Onko silloin muka turvallista laskea mäestä lapsi sylissään?

No sitten ette laske niistä mäistä ennen kuin lapsi on isompi. Tai pyydät jonkun tuttavan 8-9-vuotiaan lapsen avuksi, ainakin meillä tuttavien lapset lähteneet mielellään Hoploppiin meidän kanssa. Mutta toki pitää isommalle lapselle sitten antaa aikaa mennä itsekseenkin niihin tosi hurjiin mäkiin ja kiipeilypaikkoihin, ettei jhänen tarvi olla vaan lapsenlikkana.

Vierailija
9/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin lapsen mukana siellä johonkin ehkä 5v asti. En uskaltanut antaa pienen kulkea yksinään, kun ei siellä näe missä lapsi menee.

Vierailija
10/10 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistoissa on paljon eroja, jotkut tosi likaisia ja työntekijät ei oikeen osaa mitään, nuoria vaan töissä. Seisovat kassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä