Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain koronarokotteen eikä minulle tullut mitään oireita. Toimiiko rokote kuitenkin?

Vierailija
22.03.2021 |

Kysymys otsikossa.
Sain tänään rokotteen ja kaikille muille tutuille on tullut jotain tuntemuksia pistoksen jälkeen. Minä voin hyvällä mielikuvituksella sanoa että olkapää on hieman kipeä, muttei muita oireita. Toimiiko rokote silti vai tarkoittaako ettei ainetta tullut tarpeeksi kehooni?
Asun ulkomailla, en provoile.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rokote?

Vierailija
2/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Ne voimakkaat sivuvaikutkset tulee yleensä 2. rokotuskerrasta, kaikille ei mitään siitäkään.

Vierailija
4/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Kuulen töissä, kuinka rokottajat sanovat rokotettavalle, että jälkioireita voi tulla. Ja kuulemma kuuluukin tulla. Siitä kuulemma tietää, että se toimii..

Ei minulle tullut mitään oireita, ei sitten yhtään mitään, vaikka siis "kuuluisikin" tulla

Vierailija
5/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistithan varmasti tarkkailla oloasi ainakin  kymmenen vuotta piikin jälkeen

Vierailija
6/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt että onko rokote silloin todella hyvä ja sopiva jos mitään oireita ei tule? Vai onko silloin jotain vialla jos minkäänlaisia oireita ei ilmaannu? Tuntuu että nyt on kerro juuri niin että oireista tietää rokotteen toimivan mutta siltikin niitä oireita kutsutaan juurikin sivuoireiksi.

Vierailija
7/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä kannat koronaa älä ole huolissasi.

Vierailija
8/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikkien perimässä ja immuunipuolustuksen tilassa on eroja, eli ei kannata huolestua. Pienet muutokset ruumiinlämmössä etc jäävät muutenkin helposti huomaamatta.

Vierailija
9/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon vihaisia, kaikkitietäviä hassuttelijoita liikkeellä, taas.

Vanhemmilleni ei tullut mitään oireita ja muakin kiinnostaa, oliko piikit nyt hyödyttömiä? Ovatko he ehkä tietämättään jo sairastaneet koronan, vai eikö rokote vain yksinkertaisesti toimi kaikille? Vai eikö niitä pieniä oireita edes kaikki huomaa, niitäkin varmasti eri tasoisia.

Tosiaan usein kerrotaan, että pieniä oireita pitääkin tulla. Sanotaanko näin liikaa itseään tarkkailevien varalta, ettei ihan kaikista pienistä vaivoista tehtäisi ilmoitusta? Ne ilmoitukset kun pitää huomioida, vaikka ilmoittaja olisi aivastanut auringon häikäisemisen takia, ei rokotteen.

Vierailija
10/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sait rokotteen tänään, niin onhan tuossa vielä aikaa sivuvaikutuksille. Ei ne ala samoin tein. Itse sain AZ:n rokotteen aamupäivästä, illalla tuli oireita ja seuraavana päivänä lisää. Käsi kipeytyi vasta noiden jälkeen.

Vierailija
11/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote toimii, ole huoleti.

Meidän kaikkien elimistö reagoi rokotteeseen yksilöllisesti. Jostain artikkelista luin, että noin puolet ei saa siitä mitään oireita, toinen puoli saa.

Niillä, jotka oirehtivat, yleisin oire on pistoskohdan arkuus. Rokote voi myös esimerkiksi nostaa kuumeen tai aiheuttaa päänsärkyä.

Vierailija
12/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen ettei mitään tullut, kyllä se silti toimii

Vierailija
13/13 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sivuvaikutukset heti tule. Eivät kahdessa kolmessa tunnissa.

Menee useitakin tunteja, ennenkuin jokin oireista saattaa ilmaantua.

Itse sain Astra Zeneca rokotteen, eikä minulle tullut mitään oireita, missään vaiheessa.

Paitsi että rokotuskohta kirveli ja siihin koski pari päivää. Samoin oli influenssarokotteen jälkeen

Ihmiset ovat erilaisia, eivät kaikki saa mitään oireita eikä sivuvaikutuksia.