Tuleeko tämä uusi normaali jatkumaan loputtomiin?
Jos joku maskien käytöstä ja turvaväleistä vouhottava koronaintoilija luulee, että tämä loppuu rokotuksiin ja tähän vuoteen, niin häntä voi odottaa ikävä yllätys. Tämä sulkutila- ja pakkotoimikaruselli voi jatkua loputtomiin, kun tulee koko ajan ”uusia variantteja” jne.
Pomppikaa yhdellä jalalla, orjat.
Kommentit (14)
Minkäs teet, joudumme kuitenkin elämään todellisuudessa, eikä maailma suostu olemaan sellainen kuin haluaisimme.
Aika pitkään tulee vielä jatkumaan jos ja kun uusia muunnoksia ilmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs teet, joudumme kuitenkin elämään todellisuudessa, eikä maailma suostu olemaan sellainen kuin haluaisimme.
Ihmisten tietoisuuden siirtäminen virtuaalimaalimaan ratkaisee tämän pulman, toivottavasti se tapahtuu pian.
Aloitus koskee vain hysteeristä kansanosaa. Muut jatkavat elämäänsä normaalisti.
Kesällä tautitilanne varmaan paranee. Niinhän se teki viime kesänäkin.
Kunhan olen saanut rokotteen, en aio käyttää enää maskia ja alan elämään taas kuten ennenkin. Toki, jos museot ovat kiinni vielä vuonna 2030, en mene käymään museoissa. Uusia variantteja tulee aivan varmasti kuten tulee influenssoissakin, mutta en mä influenssankaan vuoksi ole käyttänyt kasvomaskia, pitänyt turvavälejä tms. Olen ottanut rokotteen ja täts it. Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä, eikö AP:lla ole muuta tekemistä?
Mitä muuta pitäisi tehdä? Mikä on tärkeämpi asia tällä hetkellä?
Hallaaho Jussi ainakin pitää vapaaehtoisesti maskia
Vierailija kirjoitti:
Kesällä tautitilanne varmaan paranee. Niinhän se teki viime kesänäkin.
No niinhän flunssien kanssa aina on, mutta syksyllä/talvella alkaa taas sama rumba, eikö niin? Eikä kesäkään tulee olemaan normaali, tapahtumia varmasti perutaan taas paljon.
Pitääkö Jussin porukat maskia? Jos ei niin tartuttavat häneen koronan
Olisi mennyt sinne viruslingon keskelle valkoinen maski päässä että ano ois erottanut missä on
Voi luoja näitä, eikö AP:lla ole muuta tekemistä?