Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

herrajumala. löysin huutiksesta aikas kalliin retropotkarin..

Vierailija
11.08.2006 |

täytyy olla huvikseen huutavia vai???

www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=35611204

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuita et kaupasta saa. Keräilijä kyllä maksaa, jos tuote kiinnostaa.

Vierailija
2/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte laitoin puolisen vuotta sitten vastaavia potkareita myyntiin. Naureskeltiin miehen kaa, et huutaakohan kukaan edes sillä 50 sentillä minkä lähtöhinnaksi laitoin. Meinas taju lähteä kun ennen sulkeutumista katoin että kohteesta oli huudettu 62 euroa!!! Ja sen siitä sain, eli ei ainakaan mun kohalla ollu hupihuutajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi nuo ovat rumia :-p

Vierailija
4/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis stella pieni, kyllä minä ymmärrän että keräilijä laittaa rahaa harrastukseensa. mutta että 76¿ potkupukuun, jota vauva ehkä 2kk käyttää!!??!! mun mielestä se on järjetön hinta, 20-30¿ vielä ok.. Mut ai niin, sullahan on rahaa kuin roskaa, ei varmaan tunnu tuollaiset hankinnat missään.. ?

muille: tuote on kyllä ihana. muistan vastaavia omastakin lapsuudesta ja tallessakin on muutama " aarre" , joita en henno myydä =)

Vierailija
5/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huippuhieno ja olisin saanut siitä paljon enemmän kuin millä summalla koko paketin myin eli 15 eurolla. :( Halusin vaan hetken mielijohteesta päästä vanhoista vaatteista eroon..Kannattaa kyllä harkita paremmin ensi kerralla!

Vierailija
6/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www_plastisock_se (korvaa alaviiva pisteellä)

ihan vaan esimerkkinä niistä kymmenistä ruotsalaisista ja tanskalaisista firmoista jotka valmistaa ihania uusia retrovaatteita. Ja kaikki on ostettavissa netistä.

Vierailija
7/7 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talonpoikaisantiikkia, ja siihen uppoaa PALJON rahaa. Eihän tuossa potkarin huutamisessa mitään ihmeellistä ole, jokainen kerää, mitä tahtoo.