Miten muumit harrasti seksiä?
Eihän muumimammalla ole pussya ja muumipapalla penistä?
Kommentit (55)
Nehän on satuhahmoja, piirrettyjä.
Toveilija kirjoitti:
Miksi muumit harrastaisivat seksiä? Heillä on mukava elämä muutenkin? Vai luuletko muumien syntyvän äitimuumien sisältä?
eikös muumipeikko ole heidän lapsi?
Mä muistaisin, että muumipeikko ei ole heidän biologinen lapsi. Ei kai nyt sentään syvällisesti kannata ajatella piirrettyjä hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistaisin, että muumipeikko ei ole heidän biologinen lapsi. Ei kai nyt sentään syvällisesti kannata ajatella piirrettyjä hahmoja.
onko lähdettä?
Muumi piikkipäisellä kielellään pistää uhria ja kielensä kautta kuljettaa jälkikasvunsa uhrin ruumiiseen.
Jälkikasvu parasiittina syö uhria tämän vielä eläessä ja lopuksi tulee ulos uhrista vatsan läpi.
Ei harrasta ollenkaan. Ovat tehty pumpulista.
Onhan niillä samettinen turkki kirjojen mukaan, kai sinne vaot ja tarpeenmukaan esiintuleva kikke mahtuu piiloon.
Tai sitten hattivatit liittyvät jotenkin asiaan.
Muumien karvat peittävät kriittiset paikat. Pitäisikö mielestäsi kaikille sarjakuva- ja piirrettyhahmoille piirtää näkyvästi kikulit heilumaan tuulessa? Ne on kuitenkin lastenohjelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko lähdettä?
Ne sarjakuvat olen joskus lukenut niin muistaakseni niissä muumipappa ja -mamma löytävät muumipeikon. En sata varma ole, mutta näin muistan.
Niillä on varmaan kloaakit niinkuin linnuilla.
Eivät ole lisääntyneet sinä aikana, kun minä olen muumeja lukenut/katsonut. Typerää seksualisoida kaikki.
Muumilaaksossa kaikki hahmot vain teleporttaavat jostain toisesta ulottuvuudesta ja sitten muumimamma löytää lapsen viikunalehden alta ja adoptoi. Tästä samaisesta dilemmasta Vilijonkka yhdessä kuolemattomassa videossa luonnehti muumitalon lapsikatrasta "Kovastipa ovat erinäköisiä" viitaten myös useamman isähahmon mahdollisuuteen muumimamman makuukammarissa.
Tove muistaakseni kertoi että muumit munii ja hautoo.
Muumit on puhuvia tissejä. Muumien naamat ovat jotain dd-f kokoa. Tovehan tykkäsi naisista, joten oli ihan ymmärrettävää, että hän teki piirroshahmoja puhuvista tisseistä. Miehet eivät Tovea kiinnostaneet, joten lauma pelottavia huojuvia peniksiä nimettiin hattivateiksi.
Vierailija kirjoitti:
Muumilaaksossa kaikki hahmot vain teleporttaavat jostain toisesta ulottuvuudesta ja sitten muumimamma löytää lapsen viikunalehden alta ja adoptoi. Tästä samaisesta dilemmasta Vilijonkka yhdessä kuolemattomassa videossa luonnehti muumitalon lapsikatrasta "Kovastipa ovat erinäköisiä" viitaten myös useamman isähahmon mahdollisuuteen muumimamman makuukammarissa.
Vilijonkka paraskin puhuja :D kolmen lapsen yh. Ei varmaan mies kestänyt sitä pirttihirmua
Miksi muumit harrastaisivat seksiä? Heillä on mukava elämä muutenkin? Vai luuletko muumien syntyvän äitimuumien sisältä?