Kuukautiset ei lopu?
Mulla on ollu kuukautiset monta kuukautta putkeen. Jos totta puhutaan, niin en muista milloin mulla ei olisi ollut niitä.
Vuoto ei ole runsasta, vaan sellasta ruskeaa, mutta silti kerran kuukaudessa mulle tulee ” oikeat kuukautiset” eli vuotoa on paljon.
Mulla on alkanu viime viikkojen aikana näkö vähän huonontua (voi johtua siitäkin kun luen pääsykokeisiin koneelta) ja ruoan jälkeen on järjetön väsymys ja kokoajan tuntuu kuin olisi aivoissa ”ilmaa” kuin olisin jossain aineissa. Olen 25-vuotias, joten mitään vaihdevuosia ainakaan ei ole. Lääkäriin meno pelottaa, lähinnä sen takia, koska pelkään piikkejä yli kaiken
Kommentit (5)
Kannattaa ainakin harkita pillereitä tasoittaa rytmiä. Saa varmasti ihan puhelinreseptinä.
Mulle kävi noin e-pillereiden sivuoireena ja sain anemian.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ainakin harkita pillereitä tasoittaa rytmiä. Saa varmasti ihan puhelinreseptinä.
Voiko ihan soittaa ja pyytää (e-pillereitä?) En ole ikinä käyttänyt niitä, vai pitääkö ensim käydä lääkärissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihan soittaa ja pyytää (e-pillereitä?) En ole ikinä käyttänyt niitä, vai pitääkö ensim käydä lääkärissä
Soitat ehkäisyneuvolaan, jos on perusterve niin ei noihin mitään tutkimuksia vaadita, verenpaine mitataan korkeintaan.
Mene käymään gynekologilla. Piikkiä suhun ei siellä pistetä.