Miksi saan niin paljon vihaa niskaani kun kerron etten pidä mustikasta?
Miksi mustikasta pitää pitää?
Viinimarjoja saa halveksia vapaasti, etenkin punaisia, ( minun lemppareita) mutta mustikasta ei saa sanoa poikkipuolista sanaa.
Paskat, inhoan mustikkaanne jatkossakin. Enkä kerää.
Kommentit (14)
No katsoa kun väreistä ei saa puhua. Pitää leikkiä, ettei eri värejä edes ole olemassa. Hys hys vaan.
Katsos se menee monilla tunteisiin. Mustikka kun on kulttiasemassa ja kaikkien marjojen äiti kaikille suomalaisille.
Ehkä vika on tavassasi kertoa. Jos tulisit minulle noin vain sanomaan, ettet pidä mustikoista, pitäisin sinua aika outona tapauksena. Miksi sinun pitää kertoa kenellekään, että et pidä mustikoista?
Onkohan vähän liioittelua tuo viha?
Oma maa mansikka, muu maa mustikka. Siinä se on sanottu. Mustikka on pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vähän liioittelua tuo viha?
Ei minusta. Ihmiset reagoivat voimakkaasti ja provosoituvat heti kun he kuulevat, että en arvosta mustikkaa.
Tä? Minua ei kiinnosta pätkääkään se, mitä syöt ja mistä pidät. Syö vaikka kiviä kadulta, evvk.
Korkeintaan saatan pitää moukkamaisena, jos joku alkaa yökötellä sille, mitä minä syön tai vaikkapa tarjoan vierailleni.
Arvaapa paljonko herättää tunteita että en pidä mansikoista, mustaherukoista tai hillasta?
Mustikasta kyllä:) No, tuoretta mansikkaa voin kyllä yhden syödä, mutta hillan ja mustaherukan jätän rauhaan, vaikka mustaherukkaa kasvaa jopa tuossa pihassani. Ei se kelvannut kyllä räkättirastaillekaan, viime kesänä söivät punaiset ennen kuin kypsyivät poimittaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Arvaapa paljonko herättää tunteita että en pidä mansikoista, mustaherukoista tai hillasta?
Mustikasta kyllä:) No, tuoretta mansikkaa voin kyllä yhden syödä, mutta hillan ja mustaherukan jätän rauhaan, vaikka mustaherukkaa kasvaa jopa tuossa pihassani. Ei se kelvannut kyllä räkättirastaillekaan, viime kesänä söivät punaiset ennen kuin kypsyivät poimittaviksi.
Arvaan että ei paljon paskaakaan. Mutta jos sanot ettet pidä mustikasta niin johan on mustikat sieraimissa. Ja syvällä. Kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vika on tavassasi kertoa. Jos tulisit minulle noin vain sanomaan, ettet pidä mustikoista, pitäisin sinua aika outona tapauksena. Miksi sinun pitää kertoa kenellekään, että et pidä mustikoista?
Voin hyvin kuvitella tilanteen, jossa joku ap:n tuttu syö mustikoita ja ap rääkäisee "hyi v$##u! Mustikat maistuu ihan paskalle! En tajua kuka niitä oikein syö!?!"
Mustikka ja muumit, siinä suomi. Enkä tykkää muumeistakaan.