Vertaistukea kaipaan
Kaipaan vertaistukea, ei ole oikein ystäviä joille voisin asiasta puhua.
Miehen kanssa on tasaisin väliajoin otettu yhteen mitättömistä asioista. Eilen tilanne päättyi sitten siihen että heitin miehen pihalle kun en vaan jaksanut enää.
Syyttää minua joka asiasta vaikka en ole tehnyt mitään muuta kun huomautin hänen käytöksestään. Heti kun sanon jostain asiasta hyökkää päälle ja alkaa syytellä. Sanoi esim. Että minä olen onnellinen kun hän on vaan kotona mun kotiorjana (käyn töissä ja mieskin) sanoin tähän että juuri viime viikollakin kahtena päivänä sanoin että menisi jonnekkin niin hän vastasi että haluaa olla kotona lasten kanssa! Keksii siis kaikenlaisia asioita miten sanomisiani voisi tulkita negatiivisesti vaikka ei ole niitä niin sillä hetkellä ottanutkaan. Eilen väitti myös pyytäneensä anteeksi mutta itse kuulema vaan jatkoin vaikka näin ei itseasiassa tapahtunut.
Ei kuuntele mitään mitä sanon eikä edes halua ymmärtää. Eilen koitin sanoa että hän väittää ihan perättömiä asioita mitä en ole edes sanonut niin hän toteaa vaan että riitaan tarvitaan kaksi ja kaikki on minun syytäni.
Meillä menee niin kauan aina hyvin kun mies saa tehdä mitä haluaa eli maata sohvalla, jos pyydän huolehtimaan jostain asiasta suuttuu samantien. Eilen sanoi että hän on minua täällä kyllä auttanut, sanoin että asenne on väärä jos koet perheen ja lasten asioiden hoitamisen minun auttamisenani. Hänen mukaansa tietysti hänen ei tarvi kuin käydä töissä. Maksan kuitenkin enemmän kuluja kun hän ja asutaan omistamassani asunnossa.
Sitä vaan että jos ei toinen näe omaa käytöstään vieläkään ( ollaan oltu 7v yhdessä) eikä kuulema pysty muuttua kun hän on vaan sellainen.. niin tuleeko tästä mitään enää ikinä?