Mistä saan lisähyllyjä vaatekaappiini?
K-raudassa myytiin kyllä hyllylevyjä mutta pituus oli yli 2 m eikä heillä ollut kuulemma mahdollista sahata sitä tarvitsemaani mittaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Liikkeistä, jotka myyvät niitä kaappeja ja komeroita. Mittaa yksi hylly ja mene ostoksille.
Ikea myy kaappeja ja komeroita mutta eipä siellä ollut sopivaa hyllyä. Menin k-rautaan joka myös myy kaappeja ja komeroita, eikä sieltäkään saanut kuten aloituksessani totesin.
ap
Miten leveitä pitäisi olla? BIltemasta saa ainakin jotain 30-40cm leveitä. Varmaan muualtakin löytyy näitä samoja, osa jollain valkoisella päällysteellä, suurin osa päällystämätöntä liimapuuta.
Vierailija kirjoitti:
Miten leveitä pitäisi olla? BIltemasta saa ainakin jotain 30-40cm leveitä. Varmaan muualtakin löytyy näitä samoja, osa jollain valkoisella päällysteellä, suurin osa päällystämätöntä liimapuuta.
Lisäksi hakukoneella tuli tälläinen vastaan: https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1388/38068/eazy-hylly-50cm-1kpl
jos tarkoitat ihan sitä valkoista perus kalustehyllyä, niin ota yhteyttä johonkin keittiöliikkeeseen
Joskus nuorena kävin ihan liimapuulevyä puutavarakaupasta, sahasivat siellä oikeaan mittaan ja maalasin itse.
Luulisi että esim keittiökaupassa olisi tuota valkeaksi pinnoitettua levyä jonka voivat sahata.
Jotain hätäratkaisuhyllyjä olen tehnyt ihan puurimasta käsisahan kanssa.
Bauhaus leikkaa mitoilla, sieltä hain keittiön kaappiin lisää hyllyjä.
Kyllä niillä K-Raudoissa (tai Starkilla) yleensä on sahauspalvelu. Oot jämeränä ja sanot että tarviit sellaiset ja sellaiset hyllyt, tai mee suoraan sen sahurin juttusille, ne on monasti yksityisyrittäjiä, joten voivat päättää itse mitä tekevät.
Mikä leveys?
Mulla olisi 80 cm leveitä.
Liikkeistä, jotka myyvät niitä kaappeja ja komeroita. Mittaa yksi hylly ja mene ostoksille.