Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan lisähyllyjä vaatekaappiini?

Vierailija
21.03.2021 |

K-raudassa myytiin kyllä hyllylevyjä mutta pituus oli yli 2 m eikä heillä ollut kuulemma mahdollista sahata sitä tarvitsemaani mittaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeistä, jotka myyvät niitä kaappeja ja komeroita. Mittaa yksi hylly ja mene ostoksille.

Vierailija
2/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkeistä, jotka myyvät niitä kaappeja ja komeroita. Mittaa yksi hylly ja mene ostoksille.

Ikea myy kaappeja ja komeroita mutta eipä siellä ollut sopivaa hyllyä. Menin k-rautaan joka myös myy kaappeja ja komeroita, eikä sieltäkään saanut kuten aloituksessani totesin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten leveitä pitäisi olla? BIltemasta saa ainakin jotain 30-40cm leveitä. Varmaan muualtakin löytyy näitä samoja, osa jollain valkoisella päällysteellä, suurin osa päällystämätöntä liimapuuta.

Vierailija
4/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten leveitä pitäisi olla? BIltemasta saa ainakin jotain 30-40cm leveitä. Varmaan muualtakin löytyy näitä samoja, osa jollain valkoisella päällysteellä, suurin osa päällystämätöntä liimapuuta.

Lisäksi hakukoneella tuli tälläinen vastaan: https://www.sotka.fi/tuotteet/tuote/1388/38068/eazy-hylly-50cm-1kpl

Vierailija
6/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoitat ihan sitä valkoista perus kalustehyllyä, niin ota yhteyttä johonkin keittiöliikkeeseen 

Vierailija
7/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena kävin ihan liimapuulevyä puutavarakaupasta, sahasivat siellä oikeaan mittaan ja maalasin itse.

Luulisi että esim keittiökaupassa olisi tuota valkeaksi pinnoitettua levyä jonka voivat sahata.

Jotain hätäratkaisuhyllyjä olen tehnyt ihan puurimasta käsisahan kanssa.

Vierailija
8/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bauhaus leikkaa mitoilla, sieltä hain keittiön kaappiin lisää hyllyjä.

Vierailija
9/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä K-Raudoissa (tai Starkilla) yleensä on sahauspalvelu. Oot jämeränä ja sanot että tarviit sellaiset ja sellaiset hyllyt, tai mee suoraan sen sahurin juttusille, ne on monasti yksityisyrittäjiä, joten voivat päättää itse mitä tekevät.

Vierailija
10/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy toisessa kaupassa.

Vierailija
11/12 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä leveys?

Mulla olisi 80 cm leveitä.