Mitä haluaisitte tänään lukea HS maksumuurin takaa? Minä haluaisin lukea kaksi juttua: Peter Nygårdin raiskauslapsesta kertovan jutun sekä
asemien ja kauppakeskusten lapsista kertovan jutun.
Harmi, että ovat maksumuurin takana. Mutta keskustelkaa niistä tässä, niin saa jotain kuvaa.
Kommentit (15)
Ota Hesarin ilmainen kokeilu niin saat luettua.
En mitään.
Hesari on niin poliittisesti vasemmalle suuntautunut lehti, että Erkon mafian propagandasta en maksa penniäkään.
2 viikkia voi lukea ilmaiseksi.
Nygård-juttu oli hämmentävä. Raiskattu "ystävystyi" raiskaajansa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tukholma-syndrooma?
Luulen, että IS referoi tuon Nygård-jutun jossain vaiheessa.
Lehteä voi lukea maksamalla. Digitilaus ei ole kallis ja sen voi lopettaa, jos ei tykkää.
Tämä keskustelu on yhtä järkevä kuin miettisi, että nämä vaatteet haluaisin, mutta niistä pitäisi maksaa.
Ukko38 kirjoitti:
En mitään.
Hesari on niin poliittisesti vasemmalle suuntautunut lehti, että Erkon mafian propagandasta en maksa penniäkään.
Mutta tuet Sanomaa käyttämällä tätä palstaa, joka on mainostajien rahoittama :-DDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholma-syndrooma?
Ehei. Raha. Peele otti itse yhteyttä Nygårdiin, kun heidän poikansa oli muutaman vuoden ikäinen, ja he viettivät paljon aikaa kimpassa trooppisessa paratiisissa. Elatusmaksuja maksettiin ja pojalla ei ole ollut rahasta pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholma-syndrooma?
Ehei. Raha. Peele otti itse yhteyttä Nygårdiin, kun heidän poikansa oli muutaman vuoden ikäinen, ja he viettivät paljon aikaa kimpassa trooppisessa paratiisissa. Elatusmaksuja maksettiin ja pojalla ei ole ollut rahasta pulaa.
Kiva sen pojan on lukea lehdistä, että on raiskauksen tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholma-syndrooma?
Ei lukenut lehdestä. Lue se haastattelu ennen kommentointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholma-syndrooma?
Ei lukenut lehdestä. Lue se haastattelu ennen kommentointia.
No kun en pääse lukemaan.
Postilaatikkoon kolahti lehti ja aamukahvin kanssa lueskelin. Lehtiä on syytä lukea monipuolisesti, useita, ettei maailmankuva yksipuolistu.
Kauhea juttu, mutta jotenkin osuu silmään, että häntä sanotaan huippumalliksi. En ole koskaan kuullutkaan hänestä.
Et sä tilattavia lehtiä ennenkään lukenut maksamatta paitsi kirjastossa. Mikä on tämä kuvitelma, että netissä kaikki pitäisi olla ilmaista?