Kolmas lapsi suunnitelmissa, yrittääkö tyttöä vai poikaa? ov
Ennestään on kaksi poikaa, ihania ovat ja olisihan se aika jännää olla kolmen pojan äiti, jotenkin reipasta ja suoraviivaista meininkiä eikä edes tarvitsisi miettiä, tartteeko hankkia toisenlaisia leluja ja vaatteita. Toisaalta taas olen aina ajatellut olevani tytönkin äiti, se toisi varmaan erilaisen ulottuvuuden perheeseen vaikken pohjimmiltaan sukupuolia kovin erilaisia pidäkään. Ja tytön nimiäkin olisi paremmin tarjolla, kun jo kaksi kertaa on kelannut poikien nimilistat läpi.Mies ei usko, että yhdyntöjä aikatauluttamalla voisi vaikuttaa sukupuoleen, mutta suostuu varmasti sekstaamaan haluaminani päivinä, jos siis jompaa kumpaa sukupuolta päätetään kokeilla.Mielipiteitä, kumpaa sukupuolta "kannattaisi" yrittää? Kun kumpikin olisi omalla tavallaan kiva.
Kommentit (16)
mukaan pitänyt olla tyttö... no kolme poikaa meillä on, ja mahtavaa tämä elämä on!
Tiedän, etten pety, olipa tulokas kumpi vaan. En edes halua tietää sukupuolta ennen synnytystä, vaikka nykyään sen saa julkiseltakin puolelta ultrassa yleensä tietää. Huvittaisi vaan kokeilla vaikuttaa sukupuoleen, ihan vaikka huvikseen, mutta en osaa päättää, kumpaa sukupuolta kokeiltaisiin.
Kaikki naiset tarvisevat itselleen tytön, jonka kanssa käydä shoppailemassa ja vanhuuden iloksi myös.Pojat ovat varmaan kivoja lapsina, mutta tyttöjen arvo tuleekin siinä vaihessa kun ovat aikuisia. Tyttöjen lapsia näkee varmasti useammin, ei vihaiset miniät kiellä lapsenlapsia näkemästä tms.Yritä jos vaikka tytön saisit, pettymys se voi olla jos kolme poikaa...
minä kahden tytön jälkeen meinasin revetä onnesta kun kolmas lapsi oli poika. Ei ole mitään hävettävää sanoa ääneen jos haluaa tytön tai pojan.Valitettavasti noihin sukupuoliin vaan ei itse juuri voi vaikuttaa. Vaikka kuin mittarit kainalossa jyystäisi....
tällaista voi kysellä vain ihmiset, joilla ei ole ollut lasten saannissa ongelmia.-kun saisi joskus edes sen yhden; tytön, pojan tai vaikka sukupuoleltaan epäselvän, ei ole enää vaatimuksia-
jos erityisesti toivoisin jompaa kumpaa, esim. nyt vaikka sitä tyttöä. Mutta näen hyviä puolia kummassakin sukupuolessa meidän tilanteessa. Toisaalta juuri siksi ehkä haluaisin poikaa, kun kaikki jotenkin olettaa, että tyttöä totta kai oltais tekemässä, kun molempia sukupuolia pitäisi olla.Itse ehkä vielä puoli vuotta sitten toivoin tyttöä, nyt jotenkin poika tuntuisi luontevammalta taas.t. ap
saada noita kahta ekaa lasta, jotka ovat myös molemmat iloisia ja terveitä. Mutta missä lukee, että vaan ne, joilla on ollut tosi kovia vaikeuksia lastensaannissa tai muussa, saavat kysellä täällä mielessään olevia asioita?ap
Voi vielä olla, että sukupuoli ei ole se tärkein asia kuitenkaan. Suoraan sanottuna elämälle noin röyhkeät ja yksinkertaiset ihmiset saisivat jättää lisääntymiset väliin kokonaan. Vastenmielistä!
Toivot että kaikki vastaa, tee se kolmas poika. Mielessäsi haluat kummiskin tyttöä ja petyt jos et sitä saa. naurettavaa tommoset jutu, että olen niin poikein äiti . yms skeidaa mitä kaikki vaan poikien mammat täällä heittää juttua.Teet niin tai näin, sukupuoleen ei voi vaikuttaa. Vaikka söisit hapanmaitotuotteita tai pelkkää lihaa, se tulee mikä on tullakseen.Jos haluut hehkutella täällä vuoden kuluttua että " voi kauheeta sain tytön vaikka , inhoon prinsessajuttuja kun oon ollut niin poikien äiti" jätä koko kolmas lapsi tekemättä.Sun tekstistä loistaa epätoivoinen halu tehdä kolmas lapsi vain siksi että tulokas olisi tyttö on säälittävää. Ei voi mitään mutta kaikki "vain poikien äidit täällä" epätoivoisesti mollaa ja haukkuu tyttöjä vain siksi, että pelkäävät saavansa taas pojan.Mun neuvo, älä yritä enää yhtään lasta. Tyydy kahteen poikaasi ja ole onnellinen. Eipähän tartte miettiä enää mitään.Petyt kummiskin jos kolmaskin lapsesi on poika.
Voi vielä olla, että sukupuoli ei ole se tärkein asia kuitenkaan. Suoraan sanottuna elämälle noin röyhkeät ja yksinkertaiset ihmiset saisivat jättää lisääntymiset väliin kokonaan. Vastenmielistä!
Mä olen kolmen pojan äiti, ja kyllä mä olen ihan avoimesti purkanut raskausaikana pettymystäni vauvan sukupuoleen. Onneksi pettymys ei kestänyt kauaa, ja nyt olen oikein onnellinen kolmen pojan äiti. Ja voisin ottaa neljännenkin ja viidennenkin pojan, jos niikseen tulee.Mä en ole ainakaan ikinä täällä mollannut tyttöjä, ja ihmettelen ihan yhtä paljon äitejä, jotka viitsivät mollata tyttöjä, TAI POIKIA! Ihan idioottimaista touhua, ja kertoo aika paljon kirjoittajansa älyn määrästä. Mutta ei tuo sinunkaan viestisi ihan täyspäiseltä vaikuta. Oletko sinä sitten "vain tyttöjen äiti"? Vai mistä moinen reuhaaminen?
Miksette vaan harrasta seksiä silloin kun huvittaa.Naurettavaa touhua.
No vastaanpa taas. Eli meillä ihan sama tilanne kuin sulla ap. Ja kyllä minä lähtisin yrittämään tyttöä - enkä missään nimessä pettyisi poikaankaan, sitten meillä olisi kolme poikaa ja se olisi aika hienoa (sanovat ne katkerat av-ämmät mitä tahansa, niin on aika makeeta olla poikien äiti!!) Mietityttää se, että jos vuosien päästä rupeaisikin harmittamaan, ettei kolmatta lasta tehdessä edes yrittänyt tyttöä. Siksi ajattelisin, että kannattaa yrittää, jos siltä tuntuu.Kuulostaa vaikeaselkoiselta, mutta luulen että mulla on juuri samat tunteet kuin sulla, ap :-) Itse olen ainakin ihan positiivisella mielellä asian suhteen. Enkä misään tapauksessa pettyisi poikaan, niin vaikeaa kuin se joillekin on käsittää!!joo, tietenkään lapsia ei tehdä. Joojoo. Tietenkään sukupuoleen ei voi vaikuttaa. Joojoo.
Ajoin vaan takaa, että miten käy tuollaisen ihmisen silloin jos lapsi osoittautuu syvästi vammaiseksi, sairaaksi tms. Tuntuu niin hemmetin naiville tehdä tälläisiä aloituksia. Ei tälläisiä varmaan kukaan IRL puhu, mutta jotenkin vain tökkii puheenaiheena jopa täällä. T. se joka toivoi, että jättäisit kokonaan väliin
Ensin pitäisi TIETTY aina luetella se poliittisesti korrekti litania, että eiväliäkunhanonterve ja lapsiaeitehdäniitäsaadaan ja anteeksijosnytjollekintuleepahamielitästä jne. ennenkuin alkaa mitään perhesuunnittelusta puhua. Mutta fakta on, että erittäin monet voi suunnitella lastensa ikäeroa, syntymän vuodenaikaa ja jopa sukupuolta. Ja miten sen miettiminen on pois niiltä, joilla homma ei käy yhtä helposti?
Arpapeliä se on teki mitä tahansa.