Piipittäköön koronauskovaiset niin kauan kuin voivat
Kanadassa ovat nostamassa joukkokanteen lasten oikeuksien rikkomisesta, siitä tulee iso oikeudenkäynti. Kuuntelin eilen koronakomitean puheenvuoroja.
Jenkeissä ovat yrittäjät nostamassa joukkokanteita tulonmenetyksistä. Pcr testin käyttö ollaan viemässä oikeuteen jenkeissä ja muistaakseni Saksassa. Israel saanut alustavan hyväksynnän Haagin tuomioistuimelta ihmisoikeuskanteen nostamiseen eli uuteen Nurnberg oikeudenkäyntiin.
Ja lukuisia lukuisia muita kanteita jo nostettu. 👊
Kommentit (5)
Olitko tollo jo syntyessäsi, vai kehittyikö se jotenkin vanhemmalla iällä?
Hyvä pointti noista testeistä:
"PCR-testillä saadaan ihan kuka tahansa koronapositiiviseksi jos vain halutaan. Jokaisesta meistä löytyy jo molekyyli, jota liian monta kertaa monistamalla saadaan feikkipositiivinen tulos. Suomi tekee juuri näitä feikkipositiivisia THL:n opastamana. "
"Tässä itse testin kehittänyt Nobel-palkittu kertoo huijaustavasta. Oikea monistusmäärä on alle 25. Suomessa monistetaan jopa 40 kertaa, kun halutaan feikkipositiivisia tuloksia. "
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti noista testeistä:
"PCR-testillä saadaan ihan kuka tahansa koronapositiiviseksi jos vain halutaan. Jokaisesta meistä löytyy jo molekyyli, jota liian monta kertaa monistamalla saadaan feikkipositiivinen tulos. Suomi tekee juuri näitä feikkipositiivisia THL:n opastamana. "
"Tässä itse testin kehittänyt Nobel-palkittu kertoo huijaustavasta. Oikea monistusmäärä on alle 25. Suomessa monistetaan jopa 40 kertaa, kun halutaan feikkipositiivisia tuloksia. "
Hauhauhau
ja vouvouvou
taidatkin olla hullu
Juu, niin varmaan tässä on joku suuri juttu takana. Mutta minä en sitä tajua, voisiko joku kertoa?
Mitä tässä yritetään, milloin se joku tavoite on saavutettu ja mitä sen jälkeen?
Korona on hieno homma. Juttua riittää ja toisilla verenpaine pullistelee ohimoita. Hauska seurata