Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on aika yhdentekevää jos mieheni haluaisi harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa. Muita jotka ajattelevat samalla tavalla?

Vierailija
19.03.2021 |

Rakastan miestäni kuitenkin ihan todella paljon, mutta en vaan näe seksiä sellaisena pyhänä lehmänä. Ihan luonteva ajatus että jos minä tykkään tietynlaisesta seksistä ja joku toinen toisenlaisesta, niin hän voisi harrastaa jotain muuta toisen kanssa jos se ei olisi minulle mieluisa aktiviteetti. Muutenkin tämä ajatus siitä että vain omaa puolisoa saisi pitää viehättävänä ja sitten suunnilleen suututaan jos kumppani tykkää vastakkaista sukupuolta olevan kuvasta instagramissa on aika järjenvastaista, kai se on nyt sanomattakin selvää että seksuaalisen kiinnostuksen skaala voi olla hyvinkin laaja ja kohdistua aika monenlaisiin kehoihin ja akteihin joita ei voi mitenkään yhdeltä ihmiseltä kaikkia löytyä.

Miksi siis tuntea mustasukkaisuutta? Mielestäni tuo on selvitettävissä ihan avoimen kommunikaation keinoin: enemmän minua loukkaisi se jos jotain salataan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä halua että mieheni harrastaa seksia jonkun toisen kanssa, eikä hänen kyllä tarvitsekkaan. Meillä.on samalainen mieltymys seksiin, ja hän saa minulta kaiken sen minkä tarvitsee. Mieheni onkin sanonut että, hän ei voisi ajatellakkaan seksiä jonkun toisen naisen kanssa, koska parempaa ei löytyisi.

Vierailija
2/2 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ajattelen ap:n lailla. Siis rakastamme mieheni kanssa toisiamme ja seksi sujuu loistavasti, mutta en ole niin mustasukkainen, ettenkö voisi antaa miehellekin mahdollisuutta olla jonkun muun naisen kanssa. Ei se olisi minulta mitenkään pois. Toki minäkin voisin vastaavasti olla jonkun kivan vieraan miehen kanssa. Oikeastaan minua kiihottaa ajatus siitä, että olisimme kimpassa vieraiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme